سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حریق گسترده در یک مجتمع مسکونی خبر داد و گفت: در این حادثه ۴۰ شهروند نجات پیدا کردند و سه خودرو در آتش سوخت.
کد خبر: ۳۹۶۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۱ 18 March 2017

به گزارش تابناک : سیدجلال ملکی درباره جزئیات این حادثه آتش سوزی افزود: ساعت ۲.۴۳ دقیقه بامداد امروز وقوع آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی در شهرک راه آهن بلوار ساحل به سامانه ۱۲۵ اعلام شد.

ملکی گفت: بلافاصله آتش نشانان ۴ ایستگاه به همراه تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام شدند، با حضور آتش نشانان در محل حادثه مشخص شد حریق در یک مجتمع ۲۳ واحدی که دارای سه بلوک بود رخ داده و کانون آتش پارکینگ این مجتمع مسکونی است.

وی با اشاره به اینکه در داخل پارکینگ سه دستگاه خودروی پرشیا، ام وی ام و ماکسیما به صورت کامل دچار سوختگی شده بودند، افزود: شدت حادثه به قدری بود که علاوه بر سرایت شعله های آتش به طبقه اول این مجتمع دود بسیار غلیظی طبقه های بالایی را نیز در بر گرفته بود.

ملکی افزود: آتش نشانان در گام اول از سرایت حریق به دیگر خودروهای موجود در پارکینگ جلوگیری کردند و با استفاده از تجهیزات ایمنی اقدام به تخلیه دود از داخل پارکینگ مسقف کردند.

وی با اعلام اینکه ۴۰ نفر از شهروندان ساکن در مجتمع به دلیل وقوع آتش سوزی و همچنین دودگرفتگی دچار ترس و وحشت شده بودند، افزود: آتش نشانان علاه بر خاموش کردن آتش، ۴۰ شهروند گرفتار را نجات دادند و ۱۰ نفر از این افراد را که دچار دودگرفتگی و مصدومیت شده بودند تحویل نیروهای اورژانس حاضر در محل حادثه دادند.

ملکی با اعلام اینکه خوشبختانه هر ۱۰ نفر مصدوم حادثه به صورت سرپایی درمان شدند، افزود: علت وقوع این حادثه در دست بررسی است و عملیات مهار شعله ها و همچنین ایمن سازی محل حادثه در ساعت ۴.۲۶ دقیقه به پایان رسید.



منبع : مهر

برچسب ها: تابناک ، استان ها ، خبرروز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار