ماسیمیلیانو آلگری به شاگردانش پیش از دیدار با سامپدوریا هشدار داد.
کد خبر: ۳۹۶۹۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳ 19 March 2017
به گزارش تابناک : در ادامه رقابت‌های هفته بیست‌ونهم سری‌آ ایتالیا، امروز از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه به وقت تهران، سامپدوریا در حالی میزبان یوونتوس است که بانوی پیر در صورت پیروزی در این دیدار، یک گام دیگر به قهرمانی و کسب اسکودتو نزدیک‌تر می‌شود.

ماسیمیلیانو آلگری قبل از بازی با حضور در کنفرانس خبری گفت: «بازی جذاب و مهمی برابر سامپدوریا خواهیم داشت. من انتظار یک بازی سخت را دارم و عقیده دارم که این بازی حتی از بازی ماه آینده برابر بارسلونا سخت‌تر است. سامپدرویا توانسته در خانه رم را شکست دهد. آنها میلان را نیز شکست دادند و در دربی خودشان، جنوا را برده‌اند تا نشان دهند که شرایط خوبی دارند. در هفت بازی گذشته آنها به پنج برد و دو تساوی رسیدند و به همین خاطر باید در بهترین فرم خودمان باشیم.»

آلگری درباره بازی با بارسلونا، ادامه‌ داد: «بارسلونا تیم خوبی‌ست ولی در حال‌ حاضر صحبت کردن درباره آن بازی فایده‌ای ندارد. زمان زیادی تا آن بازی باقی‌ مانده. حضور در مرحله یک‌چهارم نهایی اتفاقی بوده که اغلب در طی چند سال گذشته برای ما رخ داده و یک رخداد ویژه‌ محسوب نمی‌شود. ما سال گذشته در این مرحله به بایرن مونیخ خوردیم و تا دقایق پایانی می‌توانستیم آنها را حذف کنیم. فعلا به لیگ ایتالیا فکر می‌کنیم. ۱۰ بازی تا پایان فصل باقی‌ مانده و تیم‌های رم و ناپولی این توانایی را دارند که ۳۰ امتیاز را کسب کنند. به همین دلیل ما اصلا خودمان را از پیش قهرمان نمی‌دانیم. اگر برابر سامپدوریا شکست بخوریم، اختلافمان ممکن است با رم به پنج امتیاز برسد و در آن زمان هر اتفاقی می‌تواند رخ دهد.»

سرمربی بیانکوری ادامه‌ داد: «هدف اصلی ما کسب قهرمانی در لیگ ایتالیا است چرا که کسب شش قهرمانی پیاپی اتفاقی تاریخی محسوب می‌شود که تاکنون رخ نداده. نیاز است تا کاملا از شرایط آگاه باشیم و بتوانیم برد ارزشمندی را کسب کنیم و یک گام دیگر به کسب قهرمانی نزدیک‌تر شویم.»

اظهارات آلگری در مورد بارسلونا و لیگ قهرمانان اروپا در رسانه‌ها پوشش گسترده‌ای یافت و برخی این اظهارات را تاکتیک ویژه سرمربی یوونتوس برای کاهش فشار روحی و روانی بر روی بازیکنانش قلمداد کرده‌اند.



منبع : 11نیوز

برچسب ها: تابناک ، استان ها ، خبرروز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار