مدیر فنی باشگاه هیرنوین از ادامه همکاری با یورخن استرپل، سرمربی ۴۷ ساله به رغم انتقادهای گسترده هواداران خبر داد.
کد خبر: ۴۲۷۵۴۲
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰ 21 May 2017
به گزارش تابناک : به نقل از تسنیم تیم هیرنوین شب گذشته (شنبه) با حذف از مرحله پلی‌آف اردویژه هلند و از دست دادن شانس کسب سهمیه فصل آینده لیگ اروپا فصل را به پایان رساند. در این میان اخبار متعددی درباره آینده کادر فنی و بازیکنان این تیم از جمله یورخن استرپل و سام لارسون، مهاجم سوئدی منتشر شده است.

یورخن استرپل که مربی مورد علاقه رضا قوچا‌ن‌نژاد است و در تمامی دیدارهای فصل اخیر اردویژه هلند مهاجم ایرانی‌اش را در ترکیب اصلی به زمین فرستاده بود با اعلام حمایت گری هامسترا، مدیر فنی تیم هیرنوین فصل آینده هم روی نیمکت این تیم خواهد نشست.

هامسترا درباره استرپل به رادیو فریزلان هلند گفت: انتقادها به استرپل را درک می‌کنم اما هیچ تردیدی برای ادامه مسیر با او وجود ندارد. مذاکره‌ای هم نداریم و کار در چنین سطحی همانند سرمربی یا مدیر فنی همواره با انتقادهایی مواجه است. این انتقادها در ورزش فوتبال طبیعی است. ما مشکلی با سرمربی نداریم و از او حمایت می‌کنیم. استرپل مربی خوبی است و در گذشته خود را اثبات کرد. هیچ حرفی با هم نداریم و اعتماد کامل برقرار است.

با قطعی شدن ماندن یورخن استرپل در تیم هیرنوین، رضا قوچان‌نژاد هم به طور قطع فصل آینده هم با پیراهن هیرنوین در اردویژه هلند به میدان خواهد رفت. گوچی در فصل اخیر اردویژه هلند با احتساب بازی‌های مرحله پلی‌آف 20 گل به ثمر رساند و بهترین بازیکن تیمش بود. این ملی‌پوش ایرانی از سوی هواداران نیز به عنوان بازیکن سال تیم هیرنوین انتخاب شده بود.




۲۰ میلیون تن زباله در سال نتیجه فرهنگ غلط و نبود مدیریت است

چالش های اقتصاد ایران در سال ۹۶


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار