اگر بتوانید بین یک شاسی‌بلند 6 ساله‌ی پورشه با قدرت 500 اسب بخار و قیمت 38 هزاری و یک شاسی‌بلند لوکس کامپکت جدید مثل ب‌ام‌و X1 یا آئودی Q3 یکی را انتخاب کنید، کدام‌یک را به خانه خواهید برد؟
کد خبر: ۴۲۹۴۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰ 24 May 2017

به گزارش تابناک : به نقل از پدال پورشه کاین توربو 2011 را که در تصاویر می‌بینید کارکرد 126 هزار کیلومتری داشته و فروشنده گفته این خودرو از نظر مکانیکی یا الکترونیکی فاقد هرگونه مشکلی است.


البته به خاطر اینکه کاین یاد شده از رینگ‌های 22 اینچی سفارشی ووسن استفاده می‌کنید، ظاهراً تا زمان استفاده از رینگ‌های فابریک، چراغ سیستم پایش فشار باد لاستیک‌ها روشن خواهد ماند.


به نظر می‌رسد کابین کاملاً چرم این کاین 2011 در شرایط نسبتاً خوبی باقی مانده است. از ویژگی‌های این خودرو می‌توانیم به پوشش سقف آلکانترا، سیستم صوتی مرغوب برمستر، سیستم تعلیق با تنظیم در 5 حالت، غربیلک فرمان چرمی/چوبی، چراغ‌های جلوی بای زنون و تطبیق شونده، صندلی‌های گرم شونده و کاملاً برقی، سیستم تهویه 4 ناحیه‌ای، دوربین پشتی و دستیار پارک اشاره کنیم.


از نظر پرفورمنس، پیشرانه‌ی 8 سیلندر 4.8 لیتری توربوی این خودرو قدرت 500 اسب بخاری و گشتاور 700 نیوتون متری تولید می‌کند. شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت کاین در 4.7 ثانیه ثبت شده و حداکثر سرعت آن برابر با 278 کیلومتر در ساعت است.


در زمان نوشتن این مطلب بهای درخواستی برای کاین توربو 2011 برابر با 38200 دلار بوده که تقریباً سه برابر کمتر از یک کاین توربو پایه‌ی جدید است.


خب نظر شما چیست؟ این شاسی‌بلند قلدر را انتخاب می‌کنید یا سراغ نمونه‌های جمع‌وجور صفرکیلومتر می‌روید؟




۲۰ میلیون تن زباله در سال نتیجه فرهنگ غلط و نبود مدیریت است

چالش های اقتصاد ایران در سال ۹۶



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار