با هدف تبيين اهداف و برنامه‌هاي سال ۹۶، نشست مشترک رئيس هيات مديره بانک اقتصادنوين با مديران امور شعب و حقوقي، سرپرستان مناطق شعب سراسر کشور و مديرعامل و رئيس هيات مديره شرکت پرداخت نوين آرين برگزار شد.
کد خبر: ۴۲۹۵۹۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰ 24 May 2017
به گزارش تابناک : به نقل از روابط عمومي بانک اقتصادنوين، سيامک دولتي رئيس هيت مديره اين بانک در اين نشست گفت: در سال جاري بايد فکر جديد و همت عالي داشته باشيم تا وضعيت بهتري را در بانک تجربه کنيم.
وي با اشاره به نقش مهم و تعيين کننده همکاران در دست‌يابي به وضعيت بهتر اظهار داشت: موفقيت هر سازماني در گرو انگيزه پرسنل است، اگر پرسنل ناراضي باشند، موفقيت سازماني حاصل نمي‌شود، در حالي که همکاران مي‌توانند با تلاش و انگيزه خود بانک را در مسير توسعه قرار دهند.
وي با اشاره به اينکه پرسنل بايد به افزايش منابع به عنوان وظيفه اصلي‌شان در شعبه بنگرند، بر جذب منابع بيشتر و اهميت در تدوام موفقيت بانک تاکيد کرد و افزود: هر موفقيتي نيازمند همدلي است و اين همدلي مي‌بايست در تمامي شعب به وضوح احساس شود و پرسنل صف و ستاد به نحو شايسته با يکديگر تعامل سازنده داشته باشند.
رئيس هيات مديره بانک اقتصادنوين با تاکيد بر تقويت بهداشت اعتباري و کاهش مطالبات معوق بانک خاطرنشان کرد: رعايت بهداشت اعتباري و اعتبارسنجي دقيق مشتريان قبل از اعطاي تسهيلات به منظور جلوگيري از ايجاد مطالبات معوق، از عوامل موثر در کنترل مطالبات و کاهش نسبت مطالبات معوق مي‌باشد.
وي همچنين لزوم بازنگري در شرح وظايف اداره نظارت در مديريت اعتباري را از راه‌هاي جلوگيري مطالبات عنوان کرد.
در اين نشست مديران امور شعب و سرپرستان مناطق و روساي منتخب شعب تهران به بيان ديدگاه‌ها و نظرات خود درباره مسايل مطرح شده پرداختند.
در ادامه جلسه رئيس هيات مديره و مديرعامل شرکت پرداخت نوين آرين نيز طي سخناني ضمن تشريح آخرين وضعيت خدمات و محصولات اين شرکت در حوزه خدمات بانکداري الکترونيکي، در خصوص نحوه افزايش تعامل با شعب بانک و ارتقاي سطح کيفي خدمات شرکت به ويژه در زمينه دستگاه‌هاي پايانه فروش به بحث و تبادل نظر پرداختند.





۲۰ میلیون تن زباله در سال نتیجه فرهنگ غلط و نبود مدیریت است

چالش های اقتصاد ایران در سال ۹۶



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار