بررسی هفتگی نرخ دلار آزاد در هفته گذشته حاکی از آن است که نرخ دلار در روز ۱۸خرداد ماه سال جاری با نرخ ۳ هزار و ۷۳۸ تومان به بیشترین رقم خود رسیده است.
کد خبر: ۴۳۸۱۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۹ 10 June 2017

به گزارش تابناک : به نقل از میزان روند هفتگی قیمت دلار در بازار آزاد نشان می‌دهد که نرخ در روز شنبه ۱۳ خرداد ماه سال جاری با رقم ۳ هزار و ۷۳۲تومان کار خود را آغاز و در روز پنج شنبه ۱۸ خرداد ماه با رقم ۳ هزار و ۷۳۷ تومان به کار خود پایان داده است.

روند قیمتی دلار در هفته گذشته نشان می‌دهد که نرخ دلار در روز سه شنبه ۱۶ خردا ماه با نرخ۳ هزار و ۷۳۰ تومان به کمترین رقم در هفته گذشته رسید و در روز چهارشنبه ۱۷ خرداد ماه با نرخ ۳ هزار و ۷۳۸ تومان بیشترین رقم را در هفته گذشته تجربه کرده است.

نگاه کلی به نمودار هفتگی دلار حاکی از آن است که نرخ دلار در اول هفته روند صعودی به خود گرفته و این روند روز یکشنبه ادامه داشته و روند نزولی به خود گرفته است.

سیر نزولی قیمت دلار ادامه دارد + نمودار

پس از آن اُفت قیمت تا روز سه شنبه قیمت دلار روند افزایشی به خود گرفت تا جایی که در روز چهارشنبه ۱۷ خرداد ماه با رقم ۳هزار و ۷۳۸ تومان به اوج خود رسید در آخرین روز هفته دوباره روند نزولی به خود گرفته است.

لازم به ذکر است که میانگین نرخ دلار در هفته گذشته با درنظرگرفتن ۵ روز کاری رقم ۳ هزار و۷۳۲ تومان بوده که نسبت به میانگین نرخ دلار در هفته قبل از آن ۱۱ تومان کاهش قیمت را نشان می‌دهد.






۲۰ میلیون تن زباله در سال نتیجه فرهنگ غلط و نبود مدیریت است

چالش های اقتصاد ایران در سال ۹۶


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار