در مراسم تجلیل از مدیران برتر باشگاه های فوتبال ایران، از عابدینی، فتح الله زاده، ساکت، اولیایی و ملاحی پنج مدیر برتر فوتبال ایران در 30 سال اخیر تقدیر به عمل آمد.
کد خبر: ۴۴۵۴۷۰
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴ 21 June 2017
به گزارش تابناک : در این مراسم که به همت اتحادیه باشگاه های فوتبال کشور برگزار شد از امیر عابدینی، علی فتح الله زاده، محمدرضا ساکت،کاظم اولیایی و کریم ملاحی پنج مدیر منتخب فوتبال ایران که در حدفاصل سال 1365 تا 1394 به فعالیت پرداختند تقدیر به عمل آمد.
مدیران برگزیده با سیستم امتیاز دهی توانستند خود را به عنوان مدیران برتر معرفی کنند، امتیازاتی که با توجه به قهرمانی ها و افتخاراتی که مدیران فوتبال ایران موفق شدند در طول دوران مدیریت خود به آن دست پیدا کنند.
 
امیر عابدینی :
او که از مطرح ترین مدیران ورزشی حاضر در فوتبال ایران محسوب می شود در دنیای سیاست نیز حضور فعالی داشت و سه دوره مختلف، به عنوان استاندار سه استان مختلف و همینطور معاونت وزارت به فعالیت پرداخت. عابدینی در اولین دوره مجلس شورای شهر نیز به عنوان نماینده منتخب تهران حضور داشت.
وی که مدت زمان کوتاهی عنوان ریاست فدراسیون فوتبال را در اختیار داشت، از سال 1372 به سمت مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس دست یافت و در مدت زمان 7 ساله مدیریت خود در این تیم، 6 بار توانست به عنوان قهرمانی فوتبال ایران دست پیدا کند، او با پرسپولیسی ها در 4 دوره نیز راهی جام باشگاه های آسیا شد و توانست به عنوان سومی و چهارمی این رقابت ها دست پیدا کند.

علی فتح الله زاده
او در طول دوران فعالیت ورزشی خود به عنوان خبرنگار نیز به فعالیت می پرداخت در سه مقطع به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال تهران انتخاب شد و بیش از 10 سال در این پست حضور داشت. او در طول مدت زمان مدیریت خود به همراه آبی پوشان پایتخت سه بار توانست به قهرمانی فوتبال ایران دست پیدا کند و در جام باشگاه های آسیا نیز تا بازی فینال پیش برود و در نهایت به عنوان نایب قهرمانی دست پیدا کند.

محمدرضا ساکت
او که سابقه فعالیت ورزشی به عنوان مدیرکل تربیت بدنی استان اصفهان و رئیس هئیت فوتبال این استان را در کارنامه خود دارد مدت 9 سال عهده دار امور مدیریتی باشگاه سپاهان بود و طلایی ترین دوران این باشگاه را رقم زد، وی در طول دوران مدیریت موفق شد زردپوشان اصفهانی را به عنوان قطب سوم فوتبال ایران معرفی کند و 3 بار به عنوان قهرمانی رقابت های لیگ برتر دست پیدا کند. ساکت و سپاهانی ها یک بار نیز به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیدند و با کسب عنوان نایب قهرمانی در آن دیدارها در رقابت های جام باشگاه های جهان حضور یافتند. او چند سالی می شود که به عنوان مدیر تیم های ملی در فدراسیون فوتبال به فعالیت می پردازد.

کاظم اولیایی
او اولین مدیر باثبات استقلالی ها بود که در دوران پس از انقلاب اسلامی که حضور طولانی مدتی در پست مدیریت داشت، اولیایی که مدت زمان 7 سال به همراه استقلالی ها در میادین ورزشی حضور داشت موفق شد دو عنوان مهم آسیایی را با این تیم به دست بیاورد، وی یکی از دو مقام قهرمانی استقلال در آسیا را در دوران مدیریت خود کسب کرد، مقامی که فصل پس از دست آوردن آن تبدیل به حضور در فینال جام باشگاه های آسیا و رسیدن به عنوان دومی شد. اولیایی سال ها پس از جدایی از استقلال به عنوان مدیرعامل باشگاه پاس همدان به فعالیت پرداخت.

کریم ملاحی
او در دوران طلایی باشگاه پاس تهران عهده دار پست مدیرعاملی این باشگاه بود و به همراه پاسی ها موفق شد علاوه بر به دست آوردن مقام قهرمانی در باشگاه های ایران به آسیا نیز برسد و در نهایت به عنوان قهرمانی آسیا نیز برسد، وی در طول دوران مدیریت خود عهده دار پست مدیرعاملی تیم های مختلفی از جمله پاس تهران، پاس همدان، ابومسلم و تراکتورسازی بود. ملاحی مدتی نیز به عنوان مشاور عالی مدیرعامل استقلال تهران به فعالیت پرداخت.

00:0001:51




منبع : شبکه خبر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار