یک نماینده اصلاح‌طلب مجلس با بیان اینکه «مردم باید حضور پرشکوه و حماسه‌آفرینی در روز قدس داشته باشند» گفت: حرکت خوبی که در مقابله با تروریست‌ها انجام شد نیاز به حمایت و پشتیبانی مردم دارد که مردم باید در مراسم روز قدس این حمایت و پشتیبانی خود را نشان دهند.
کد خبر: ۴۴۶۲۲۷
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷ 22 June 2017

به گزارش تابناک : محمد کاظمی با بیان اینکه «مردم باید در راهپیمایی روز قدس مشارکت بالایی داشته باشند» گفت: مردم باید برای حمایت از نیروهای نظامی و امنیتی کشور که در مقابله با تروریست‌ها قدم برداشته‌اند حضور پرشکوه و حماسه‌آفرینی در راهپیمایی روز قدس داشته باشند.

وی تصریح کرد: روز قدس امسال با سال‌های گذشته از این جهت متفاوت است که دشمن تصور کرده می‌تواند به ملت و کشور ما ضربه بزند ولی مردم همچنان که در انتخابات حضوری حماسی را رقم زدند در این روز نیز حماسه‌آفرین باشند و  درس عبرتی به آنها بدهند.

نماینده مردم ملایر در مجلس همچنین به حملات تروریستی اخیر در تهران اشاره کرد و گفت: دشمنان قسم خورده کشورمان که آمریکایی‌ها و افراد مورد حمایت آنها از جمله تروریست‌های داعش و سعودی‌های جاهل هستند با حرکت مذبوحانه‌ای که انجام دادند می‌خواستند عکس‌العمل ما را ببینند تا برای بعدها برنامه‌ریزی کنند.

این نماینده اصلاح‌طلب مجلس خاطرنشان کرد: خوشبختانه این حرکت مذبوحانه با پاسخ بسیار قاطع سپاه پاسداران در حملات موشکی به مقر تروریست‌ها روبرو شد تا درس عبرتی بسیار بزرگ برای دشمنان قسم خورده نظام باشد.

کاظمی در پایان گفت: این حرکت خوبی که توسط نیروهای نظامی ما انجام شد نیاز به حمایت و پشتیبانی مردم دارد که مردم هم می‌توانند با حضور در مراسم راهپیمایی روز قدس حمایت خود را اعلام کنند.




منبع : ایسنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار