امام جمعه کیش، قدس شریف را بخشی از وجود مسلمانان دانست وگفت: امروز قدس شریف در دستان دژخیمان صهیونیست گرفتار است، بی تفاوتی به سرنوشت قدس بی تفاوتی به دین خودمان است.
کد خبر: ۴۴۶۳۷۹
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵ 22 June 2017
به گزارش تابناک : شیخ یعقوب شمس روز پنجشنبه با دعوت از مردم متعهد جزیره کیش برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار کرد: قدس شریف بخشی از وجود ماست و نمی توان نسبت به سرنوشت آن بی تفاوت بود. 
وی با بیان اینکه امام راحل همواره به فکر قدس و مردم فلسطین بودند به جمله تاریخی امام خمینی (ره) اشاره کرد و افزود : ایشان فرمودند ' اگر همه ملت های مسلمان به دور هم جمع شوند و یک سطل آب بر سر اسرائیل بریزند ، این رژیم محو می شود '، این مهم بیانگر این است که همه مسلمانان علیه جنایتکارانی همچون رژیم صهیونیستی متحد شوند . 
امام جمعه اهل سنت کیش با انتقاد از سکوت مجامع جهانی در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی و استکبار نسبت به مردم مسلمان کشورهای یمن ،فلسطین ، بحرین و سوریه گفت : وظیفه مسلمانان جهان است که فریاد مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان برسانند.
وی با تاکید بر حفظ وحدت و همدلی مسلمانان در این برحه از زمان گفت : ملت ایران با حضور خود در راهپیمایی روز قدس به مردم فلسطین نشان خواهند داد که آنان در این مبارزه با رژیم جعلی صهیونیست تنها نیستند .
امام جمعه اهل سنت کیش با تاکید بر اینکه استکبار و رژیم صهیونیستی نمی خواهند مردم فلسطین و همچنین جهان اسلام با هم متحد باشند، گفت : آنها تلاش دارند با ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی و موجودیت بخشیدن به گروه های تروریستی همچون داعش، بین مسلمانان جدایی بیاندازند.
شیخ یعقوب شمس به حضور مردم بصیر و آگاه ایران در عرصه های مختلف تاریخ انقلاب اشاره کرد و افزود : مسئولان و مردم مومن جزیره کیش چه شیعه و چه سنی همگام با دیگر شهرهای کشور در راهپیمایی روز قدس شرکت می کنند و یکصدا جنایات رژیم منحوس اسرائیل را محکوم خواهند کرد.
وی اتحاد و همدلی اقشار مختلف جامعه در دنیای امروز و شرایط کنونی مهم عنوان کرد و به ایرنا گفت : با همدلی ها پیروز میدان خواهیم بود و توطئه های دشمنان را خنثی و نقش بر آب خواهیم کرد.
امام جمعه اهل سنت کیش تصریح کرد : کمترین کاری که در روز قدس می توانیم انجام دهیم حضور پرشور در راهپیمایی است تا فریاد مظلومیت فلسطینیان را به گوش جهانیان برسانیم. 
وی تاکید کرد : ملت فلسطین با این پشتیبانی ها دلگرم می شوند و تا از بین بردن متجاوزان به مبارزه خود ادامه می دهند .
شیخ یعقوب شمس از مردم ایران و ساکنان جزیره کیش خواست تا بار دیگر همچون دیگر عرصه ها در راهپیمایی روز قدس حضوری چشمگیر داشته باشند و برگ زرینی دیگر به انقلاب و جزیره کیش اضافه کنند.
آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، به عنوان روز قدس نامگذاری شده است.
جزیره کیش با مساحت 91.5 کیلومتر مربع در فاصله 18 کیلومتری کرانه جنوبی ایران در استان هرمزگان واقع است. 




منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار