رنو در حال عرضه مدل اسپیس 2017 در بازار اروپا بوده و در همان زمان نیز تمامی جزئیات و گالری تصاویر آن را منتشر کرده است.
کد خبر: ۴۵۲۶۷۸
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۶ 03 July 2017

به گزارش تابناک : به‌روزرسانی پنجمین نسل اسپیس با تغییرات خیلی زیادی برای کراس اووری که از سال 2015 تاکنون در بازار حضور دارد همراه نبوده است.


مهم‌ترین به‌روزرسانی این خودرو اضافه شدن پیشرانه جدیدی است که توسط بخش رنو اسپورت توسعه یافته است. این پیشرانه TCe 225 EDC نام داشته و همان واحدی است که در مدل آلپاین A110 وجود دارد. البته این پیشرانه 1.8 لیتری توربو بجای خروجی 252 اسب بخاری محصول آلپاین، در رنو اسپیس قدرت 225 اسبی و گشتاور 300 نیوتون متری دارد.


پیشرانه مذکور تنها با یک گیربکس 7 سرعته دوکلاچه همراه می‌شود. رنو ادعا می‌کند شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت خودرو در 7.6 ثانیه ثبت شده و در هر صد کیلومتر نیز به‌صورت ترکیبی 6.8 لیتر سوخت مصرف می‌کند.


رنو اسپیس 2017 همچنین با دو پیشرانه دیزلی نیز همراه است که به ترتیب با کدهای dCi 130 و dCi 160  شناخته می‌شوند.


رنو همچنین رنگ جدید خاکستری تیتانیوم، دو رینگ جدید 18 و 19 اینچی را به خودرو اضافه کرده است. این خودرو هم‌اکنون دارای صندلی‌های جلوی سرد شونده، پوشش چرم خاکستری سفارشی و نورپردازی جدید LED در کابین می‌باشد.


جدیدترین نسل سیستم اطلاعات سرگرمی R-Link 2 رنو نیز در اسپیس 2017 وجود داشته و سیستم‌های اپل کارپلی و اندروید اتو نیز در آن به چشم می‌خورند.


رنو نسخه مخصوصی از این خودرو را ارائه می‌کند که سه صندلی ردیف دوم با دو صندلی مجزای قابل تنظیم و گرم شونده جایگزین شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار