تقدیر از دکتر مونسان به عنوان مدیر حامی برتر ورزش کشور
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در ششمین همایش ملی تجلیل از مدیران برتر سال ورزش ایران از عملکرد خوب دکتر مونسان به عنوان مدیر برتر حامی ورزش کشور در سال 95 تقدیر شد.
کد خبر: ۴۵۶۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵ 09 July 2017


در ششمین همایش ملی تجلیل از مدیران برتر سال ورزش ایران یادواره سرلشکر شهید پاسدار ورزشکار حاج حسن طهرانی مقدم پدر موشکی جهان اسلام در سال ۱۳۹۵ هجری شمسی، سال گرانقدر اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل، در حوزه های ۲۲ گانه مدیریتی ورزش کشور، پس از نظرسنجی های ویژه و متعدد از خبرگان و کارشناسان مدیران برتر ورزش کشور انتخاب شدند.

در این مراسم از دکتر مونسان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به عنوان مدیر برترحامی ورزش کشور در سال 95 تقدیر شد.

همچنین حسین جلالی معاون ورزش و تفریحات سالم جزیره کیش نیز به عنوان مدیر برتر ورزش شهروندی کشور معرفی شد.

جزیره کیش به واسطه وجود زیر ساخت های مناسب ورزشی شرایط خوبی برای توسعه گردشگری ورزشی دارد که با برنامه ریزیهای منسجم و تاکیدات مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در سال 95 شاهد برگزاری رقابت های ملی و بین المللی و میزبانی اردوهای تدارکاتی تیم های ملی و باشگاهی بوده است.

اعزام ورزشکاران به رقابتهای ملی و بین المللی و کسب عناوین ارزشمند توسط ورزشکاران کیش در رشته های مختلف در کنار توسعه ورزشهای همگانی که افزایش روحیه نشاط را برای خانواده ها بهمراه داشته است از دیگر فعالیت های ارزشمند ورزشی در جزیره کیش در سال 95 است.

ترویج فرهنگ ورزش و حمایت از ورزشکاران با هدف ایجاد انگیزه برای جوانان و خانواده ها دوشاخصه مهم در برنامه های مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش برای ارتقاء سلامت و نشاط اجتماعی در این جزیره مرجانی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار