به مناسبت عید سعید فطر ششمین سفر ویژه با کشتی اقیانوس پیمای سانی در آب های نیلگون خلیج فارس از جزیره کیش یه جزیره قشم انجام می شود.
کد خبر: ۴۵۹۱۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳ 13 July 2017
به گزارش تابناک : با توجه به فرا رسیدن عید سعید فطر  و ایجاد فرصتی مناسب برای سفر کیشوندان و گردشگران جزیره کیش، کشتی بزرگ مسافری تفریحی سانی قرار است ششمین سفر خود را  ساعت 18 روز یکشنبه 4 تیر ماه از بندر تجاری کیش آغاز کند و در طول سفر مسافران می توانند از امکاناتی که برای تفریح و سرگرمی آنان فراهم شده بهره ببرند.
صرف صبحانه، ناهار و شام در رستوران زیبای کشتی، شرکت در برنامه های شاد و مفرح، امکان خرید از فروشگاه، تماشای تلویزیون، قدم زدن بر روی عرشه کشتی و تماشای آرامش دلنشین دریا، استفاده از کافی شاپ و اقامت در اتاقهای هتل کشتی، گوشه ای از امکانات جالب کشتی اقیانوس پیمای سانی برای مسافرانش است.
سانی پس از طی 225 کیلومتر حدود ساعت 6 صبح روز دوشنبه 5 تیر ماه مصادف با عید سعید فطر در بندر کاوه قشم پهلو می گیرد و با برنامه ریزیهای انجام شده مسافران پس از صرف صبحانه در کشتی در قالب تور از نقاط دیدنی جزیره قشم بازدید می کنند و برای صرف ناهار به کشتی باز می گردند تا پس از استراحتی کوتاه سری هم به بازارهای جزیره قشم بزنند.
کشتی اقیانوس پیمای سانی ساعت 22 روز دوشنبه 5 تیر، بندر کاوه جزیره  قشم را به مقصد جزیره کیش ترک می کند تا ساعت 10 صبح سه شنبه 6 تیر در بندر تجاری کیش پهلو بگیرد.
قیمت بلیت سفر با کشتی سانی که شامل ایاب و ذهاب با کشتی اقیانوس پیما، صرف صبحانه، ناهار و شام، اقامت در هتل کشتی و برنامه های تفریحی است برای هر نفر معادل پانصد هزار تومان است.
علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات به منظور خرید بلیت این سفر رویایی با شماره تلفن های 09333928020 ، 09334929020 و 09036473009 تماس بگیرند.






منبع : ایلنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار