شركت سرمايه گذارى ايران اطلس كيش در سال 85 تاسیس و به ثبت رسيد و از سال 1388 نام آن به شركت سرمايه گذارى ايران اطلس كيش تغيير يافت. اين شركت عمده فعاليت هاى خود را بر ارائه خدمات طراحى و انجام فرايند تبليغات، مطالعات بازار و فروش پروژه هاى بزرگ و مطرح ساختمانى كشور، با استفاده از متدهاى روز بازاريابى و مهندسى فروش دنيا متمركز نموده و در عين حال پياده سازى و اجراى سيستم نگهدارى و تعميرات بالغ بر يك ميليون مترمربع از پروژه هاى آماده فروش را بعنوان ديگر موضوعات فعاليتش در كارنامه خود دارد.
کد خبر: ۴۵۹۹۹۵
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷ 15 July 2017
به گزارش تابناک : اطلس مال که در منطقه یک تهران و نزدیک به پارک نیاوران قرار دارد یکی از شاخص ترین پروژه های این شرکت است که با کاربری تجاری – اداری دارای ١٩ طبقه است که ٨ طبقه اداری ، ٤ طبقه تجاری و یک طبقه فودکورت و ٦ طبقه پارکینگ را شامل می‌شود. در طراحی منحصر به فرد این پروژه سبز جنبه های زیباشناسی و بهترین ترکیب حجمی رعایت شده است و در طراحی داخلی آن شفافیت و خوانایی درساختن فضا لحاظ شده‌است.این پروژه گردش مالی وسیعی را سامان می‌دهد و بیش از ٢٢٠٠ هزار فرصت شغلی مستقیم ایجاد خواهدکرد. تاثیر این پروژه در کاهش سفره های درون شهری، رفع نیاز های فوری مردم و رونق بخشیدن به اقتصاد منطقه و همچنین تاثیرات فرامنطقه‌ای این پروژه را به عنوان یکی از پروژه‌های نمادین کلان شهر تهران مطرح می‌نماید.


جزیره کیش یکی از بزرگترین مقصدهای گردشگری ایرانیان و توریست خارجی است. از این رو این جزیره به داشتن زیر ساخت های نو و مدرن نیاز دارد. شرکت اطلس کیش در این جزیره یکی از زیبا ترین برج های مسکونی را ساخته است.
برج مسکونی اطلس كيش، نزدیک ترین برج مسکونی به سواحل زیبای جزیره کیش است كه در حال بهره برداری است. طراحی این برج به گونه ای انجام شده است که با حداکثر دید به دریا برای واحد های مسکونی، چشم اندازی بی نظیر و آرامشی رویایی را برای ساکنین این برج به ارمغان آورده است.
بدون شک وجود چنین شرکت هایی برای رونق و پویایی گردشگری ایران اثرات سودمندی را در پی خواهد گذاشت.





منبع : روزنو 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار