تهیه‌کننده "پنجری" گفت: فیلمبرداری این سریال تا ۲۵ تیر ماه ادامه دارد و در حال حاضر سکانس‌های مربوط به مهران غفوریان را ضبط می‌کنیم.
کد خبر: ۴۶۰۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶ 16 July 2017
به گزارش تابناک : مهران مهام درباره سریال «پنجری» گفت: فیلمبرداری این سریال تا 25 تیر ماه ادامه دارد و در حال حاضر سکانس های مربوط به مهران غفوریان را ضبط می‌کنیم.

وی ادامه داد: الان بیش از 20 قسمت آماده پخش داریم و تنها کار موسیقی و صداگذاری آنها باقی مانده که به سرعت در حال انجام است و هیچ مشکلی برای پخش سریال نداریم.

تهیه کننده سریال «پنجری» با بیان اینکه در حقیقت هنوز ضبط 2 قسمت پایانی سریال باقی مانده است، خاطر نشان کرد: گروه در شهرک نفت در حال ضبط هستند و دیگر قرار نیست بازیگر جدیدی به سریال اضافه شود.

«پنچری» داستان پسری است که همه مقدمات را چیده تا به دختر مورد علاقه اش برسد اما در این مسیر اتفاقاتی رخ می دهد که او برای رسیدن به خواسته اش همه اطرافیانش را به چالش می کشد و…

مهران غفوریان، رضا داوودنژاد، یوسف تیموری در نقش حمید، حمید لولایی در نقش عمو پرویز،‌ رضا نیکخواه در نقش حبیب، زهره فکور نقش افسانه، مائده طهماسبی آشفته، مریم سعادت متانت، شهین تسلیمی پوران، شهره سلطانی نپا از بازیگران سریال هستند.

دیگر عوامل سریال عبارتند از تهیه کننده: مهران مهام، نویسنده و کارگردان: برزو نیک نژاد،‌ مدیر تولید: نعمت یمینی، مجری طرح و دستیار اول کارگردان: حامد مختاری، دستیار دوم کارگردان: نوید صلاحی، منشی صحنه: الهام اخوان، مدیر برنامه ریزی: احسان سجادی حسینی، مشاور رسانه ای: مجتبی احمدی، دستیار برنامه ریز: مینا نیکو، مدیر تصویربرداری: محمد ناصری




منبع : فرهنگ نیوز 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار