در این گزارش بیوگرافی کوتاهی از روشنک عجمیان و چگونگی آشنایی او با همسرش را بخوانید.
کد خبر: ۴۶۵۰۰۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰ 23 July 2017
به گزارش تابناک : در همه جای دنیا دانستن زندگی شخصی هنرمندان و ورزشکاران برای مردم هیجان‌انگیز است. علاقه‌مندان به افراد مشهور دنبال به دست آوردن تازه‌ترین اخبار و اطلاعات از زندگی حرفه‌ای و شخصی آن‌ها هستند. در کشور ما هم خیلی از نوجوانان و جوانان اخبار مربوط به هنرمندان به خصوص بازیگران را پیگیری می‌کنند. برای آن‌ها جذاب است که بدانند هنرمند مورد علاقه‌شان، چه غذایی دوست دارد، چه شغلی دارد، چه ورزشی می‌کند، مجرد است یا متأهل، همسرش چه کسی است و … .


به همین بهانه گزارش کوتاهی را درباره زندگی روشنک عجمیان آماده کرده‌ایم که در ادامه می‌خوانید:
روشنک عجمیان بازیگر سینما و تلویزیون است. کار تئاتر را با کلاس‌های بازیگری از سال ۱۳۷۴ شروع کرد و اولین کار تصویری او در سال ۱۳۷۷ بود. روشنک عجمیان در دوره لیسانس رشته بازیگری را انتخاب کرد و در دوره فوق لیسانس رشته کارگردانی تئاتر را برگزید.
در سال ۸۱ با برنامه «چشم‌انداز» اولین کار خود را به عنوان مجری تجربه کرد.
در زمینه مجری‌گری اجرای سه مسابقه پلکان (سال ۸۵)، همسران (سال ۸۸)، چهار در چهار (سال ۹۰)، و همچنین برنامه های «چشم‌انداز» و «جام جم در جام» در شبکه جام جم و برنامه «فرصت برابر» را در شبکه آموزش بر عهده داشته است.
روشنک عجمیان متأهل است و در سال ۸۲ با مهریار حمیدی ازدواج کرد و حاصل ازدواجشان دختری به نام آروشا است.
مهریار حمیدی در گفتگویی درباره آشنایی خود و همسرش می‌گوید: آنچه بیشتر مرا جذب روشنک عجمیان کرد، صداقت و پاکی بود که در وجود او دیدم. شاید جالب باشد که بگویم آشنایی ما هم خودش می تواند داستان یک کتاب شود و من برای شروع این آشنایی ممارست ها به خرج دادم. ۳۰ بار به تماشای یک نمایش رفتم تا جایی که دیالوگ‌هایش را از بازیگران بهتر ادا می کردم.
وی با اشاره به اینکه برای آشنایی با عجمیان ۳۰ اجرای یک نمایش وی را دیده بود، ادامه داد: حتی دیالوگ آن نمایش را از خود بازیگرانش بهتر ادا می‌کردم. در آن دوره چیزی که مرا جذب روشنک کرد، صداقتی بود که کمتر دیده بودم و همین مسئله او را برایم خاص کرد.



منبع : باشگاه خبرنگاران جوان 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار