شبکه بی بی سی فارسی به بهانه اکران فیلم «ساعت 5 عصر» به کارگردانی مهران مدیری، اقدام به تخریب و زیر سئوال بردن وی کرد.
کد خبر: ۴۶۶۴۰۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴ 25 July 2017
به گزارش تابناک : این شبکه با اشاره به فروش موفقیت آمیز این فیلم در روز نخست اکران اظهار داشت: فیلم «ساعت 5 عصر» وارد گردونه رقابتی شده است که شرایط برای همه رقبا برابر نبوده است.

بی‌بی‌سی در ادامه مهران مدیری را به استفاده از برخی امتیازات انحصاری و سوء استفاده از امکانات دولتی متهم کرد و ادعا کرد: فیلم «ساعت 5 عصر» امکان تبلیغ مستقیم و غیر مستقیم (در برنامه دورهمی) از تلویزیون دولتی ایران را داشته است. این شبکه همچنین افزود: مهران مدیری نشان داده که توجهش به علاقه مخاطب او را از راضی نگه داشتن مسئولان بالادستی غافل نکرده است.

این سخنان از سوی «بی‌بی‌سی» در حالی بیان می‌گردد که حضور مهران مدیری در برنامه تلویزیونی «دورهمی» به خاطر استعدادهای شخصی و استقبال گسترده مردمی بوده است. وی نیز تاکنون در برنامه ثابت «دورهمی» به تبلیغ فیلم سینمایی خود نپرداخته است. در حقیقت مهران مدیری استقبال گسترده مخاطبان را مرهون استعدادهای خودش در طنز پردازی می‌باشد.

در حقیقت گزارش مغرضانه «بی‌بی‌سی» از مرد موفق طنز پرداز ایران را فقط می‌توان در انتقادات وی به دولت یازدهم و سیاست‌های اصلاح‌طلبان جستجو کرد. مهران مدیری در چند ماه اخیر، چندین بار در برنامه دورهمی به انتقاد از عملکرد دولت یازدهم پرداخته است.





منبع : کمونه 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار