علیرضا منصوریان در فاصله دو روز مانده به آغاز رقابت‌های لیگ برتر، دیشب را به عنوان زمان افتتاح یکی دیگر از رستوران‌هایش به همراه تعدادی از بازیکنان استقلال انتخاب کرد.
کد خبر: ۴۶۸۰۴۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱ 27 July 2017
به گزارش تابناک : سوت آغاز رقابت‌های حساس لیگ هفدهم امروز زده می‌شود و باز هم تنور فوتبال داغ خواهد شد.

در حال حاضر تیم‌ها از کادرفنی تا بازیکنان تمام حواس خود را روی بازی‌های امروز و فردا گذاشته‌اند تا بتوانند شروعی قدرتمندانه در این فصل لیگ برتر کشورمان داشته باشند.

استقلال نیز یکی از تیم‌هایی است که با خرید مهره‌های گران‌قیمت و ستاره، خود را جزو مدعیان قهرمانی در لیگ هفدهم مطرح کرده است و فردا در اولین دیدار خود در آبادان به مصاف صنعت نفت خواهد رفت.

اما علیرضا منصوریان سرمربی استقلال، که در امر رستوران‌داری فعالیت گسترده‌ای دارد، دیشب یکی دیگر از رستوران‌های خود را افتتاح کرد و بازیکنانی چون سید مهدی رحمتی، خسرو حیدری و پژمان منتظری نیز در این افتتاحیه حضور داشتند.

کاری به اینکه منصوریان در کنار مربیگری به شغل‌های دیگر مشغول است و اینکه این کارها چقدر حواس او را از کار اصلی‌اش پرت می‌کنند نداریم، اما در فاصله دو روز مانده به آغاز رقابت‌های لیگ، زمان خوبی برای افتتاح رستوران نبود و او باید بسیار بیش از این، تمرکز خود را روی استقلال بگذارد تا امیدهای میلیون‌ها هوادار استقلال به خاطر یک رستوران ضربه نخورد.

فکر نمی‌کنیم در هیچ جای دنیا یک مربی حرفه‌ای پیش از رقابت تیمش، به کار متفرقه‌ای بپردازد!





منبع : فرتاک ورزشی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار