حجت الاسلام سید مهدی طباطبایی، استاد اخلاق، در بخشی از گفتگوی تفصیلی خود که طی روزهای آینده منتشر خواهد شد، درباره چالش های احتمالی پیش روی دولت دوم حسن روحانی گفت: من معتقدم دولت نباید به حاشیه بپردازد، این چیزی است که مخالفان می خواهند یعنی آنها به دنبال گرفتن وقت دولت هستند تا بگویند او نتوانست کاری کند البته منظورم این نیست که کاملا سکوت کند بلکه گاهی اوقات لازم است که تذکراتی داده شود تا آنها تصور نکنند رئیس جمهور خواب است اما باید مظلومیت خود را به جامعه نشان دهد.
کد خبر: ۴۷۴۶۰۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۵ 08 August 2017
به گزارش تابناک : این عضو جامعه روحانیت مبارز درباره چینش کابینه دولت دوازدهم نیز اظهار کرد: به نظر من اگر اجازه دهند افرادی که وابسته به آرا هستند یعنی کسانی که آقای روحانی را پسندیدند وزیر تعیین کنند موفقیت صددرصد است اما اگر بخواهند دخالت کنند، پیشنهاد بدهند و افراد دیگری را بیاورند موفق نخواهد شد.

سید مهدی طباطبایی با اشاره به به برخی سهم خواهی ها از کابینه دوم روحانی، گفت: برخی سهم خواهی ها ضرری ندارد. چیزی که خیلی مهم است توجه به توانمندی و شناخت از نیازهای ان وزارت است اصولا تفکرات مختلف در کابینه نیازمند کرسی هستند لکن اولویت توانمندی و شناخت و تجربه است.

وی با بیان اینکه شباهت روحانی و آیت الله هاشمی رفسنجانی شباهت استاد شاگردی است خاطر نشان کرد: اگر امروز آیت الله هاشمی رفسنجانی بود گام هایی که برای اصلاح وضعیت برداشته می شد محکم تربود. من معتقدم چنین رئیس جمهوری (حسن روحانی) با حمایت آیت الله هاشمی قطعا شرایطش تغییر می کرد و بهبودی کامل را شاهد می شدیم. 

او در پاسخ به این سوال که چقدر کابینه دولت دوم روحانی می تواند شبیه کابینه دوم هاشمی باشد گفت: نمی توانم بگویم شبیه است اما به نظرم شمه ای و نشانی خواهد داشت

طباطبایی همچنین با کنایه ای به مراسم تحلیف روحانی یادآور شد: ای کاش در مناسبت ها و رویدادها یادی از ایت الله هاشمی هم بشود هرچند که حتی اگر عنوان هم نشود نام هاشمی از ذهن ها فراموش نمی شود لکن مردم از مسئولین توقع معرفت و قدرشناسی دارند.

این نماینده ادوار مجلس درباره اولویت‌های دولت آینده نیز بیان کرد: شرایط کشور ایجاب می کند از هرگونه اقدامات تنش آمیز پرهیز شود تا انشالله مردم به نوایی برسند. امروز اولویت آن است که به اقتصاد و وضعیت معیشت مردم رسیدگی شود. 





منبع : خبرآنلاین 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار