سناتور دموکرات ایالت «کنتیکت» آمریکا در واکنش به توییت اخیر دونالد ترامپ اعلام کرد اجازه «قلدری» به ترامپ را نمی‌دهد.
کد خبر: ۴۷۴۹۹۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲ 08 August 2017
به گزارش تابناک : «ریچارد بلومنتال»، سناتور دموکرات ایالت کنتیکت در واکنش به توییت دونالد ترامپ اعلام کرد اجازه «قلدری» به ترامپ را نمی‌دهد.

بلومنتال در مصاحبه با برنامه «اتاق وضعیت» از شبکه سی‌ان‌ان درباره دخالت روسیه در انتخابات سال ۲۰۱۶ آمریکا گفت: بررسی در این زمینه کاملا ویژه و واقعی است. آنچه مهم به نظر می‌رسد تمرکز روی این واقعیت است. امنیت ملی ما و حاکمیت قانون در معرض خطر است و تا حد امکان باید روی این موضوع تمرکز کرد.

وی ادامه داد: به رئیس‌جمهور اجازه «قلدری» نمی‌دهم. نهایت کاری که می‌توانم انجام دهم محافظت از استقلال و یکپارچگی آمریکا و حمایت از روند بررسی موضوع دخالت روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ است؛ توطئه‌ای که احتمالا از سوی ستاد انتخاباتی ترامپ طراحی شده است.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا یک روز پس از مصاحبه بلومنتال در برنامه «روز جدید» شبکه سی ان ان با انتشار پیام‌های تندی علیه بلومنتال در حساب کاربری توئیتر خود نوشت: دیدن سناتور بلومنتال در حالی که ماجرای تقلب روسیه را محکوم می‌کند و خود در خصوص ویتنام مطالب نادرست بیان کرده، جالب توجه است. تاریخ آمریکا تاکنون شخصی مانند این سناتور دموکرات که به رای دهندگان دروغ گفته و آن‌ها را فریب داده، ندیده است. او درباره نبرد ویتنام و فتوحاتش داستان سرایی کرد که چقدر شجاع بوده، اما همه دروغ است. او مثل یک نوزاد گریه کرد و چون بچه طلب بخشش نمود. اما حالا او در مقام قضاوت قرار گرفته است.

ترامپ در این پیام توئیتری، یک بحث قدیمی درباره بلومنتال را پیش کشید. بلومنتال در سال ۲۰۱۰ برای اظهاراتی مبنی بر خدمت در ویتنام مورد انتقاد قرار گرفته بود.

سناتور ایالت کنتیکت به همراه ۱۹۰ قانون گذار دیگر، پیش از این، از رئیس جمهور آمریکا بخاطر دریافت مبالغی از دولت‌های خارجی که از طریق کسب و کار شخصی خود و بدون رضایت کنگره آمریکا بوده، شکایت کرد. این سناتور همچنین نسبت به احتمال وقوع بحران قانون اساسی در دولت ترامپ که ممکن است به استیضاح وی منجر شود، هشدار داده بود.





منبع : هیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار