گواهینامه ISO/IEC۲۰۰۰۰-۱وISO/IEC۲۷۰۰۱شرکت کارت اعتباری ایران کیش برای سومین سال پیاپی تمدید شد.
کد خبر: ۴۷۵۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰ 08 August 2017
به گزارش تابناک : بنابر اعلامشرکت کارت اعتباری ایران کیش، این شرکت که درسال ۱۳۹۳ به عنوان اولین شرکت فعال درحوزه بانک و پرداخت در کشور موفق به پیاده‌سازی یکپارچه و اخذ همزمان گواهینامه‌های سیستم مدیریت خدمات فناوری اطلاعات مبتنی براستاندارد ISO/IEC۲۰۰۰۰-۱ و سیستم مدیریت امنیت اطلاعات مبتنی بر استاندارد ISO/IEC۲۷۰۰۱شده بود، توانست برای یک‌سال دیگر اعتبار گواهینامه‌های خود را تمدید کند.

این دومین ممیزی مراقبتی در زمینه اطمینان از نگهداری و بهبود مستمر این سیستم‌ها در شرکت کارت اعتباری ایران کیش است و با تایید ممیزی شرکتNISCert با نمایندگی مرجع صدور گواهینامه TCert، یک‌سال دیگراین گواهینامه تمدید شد. به این ترتیب شرکت کارت اعتباری ایران کیش وارد سومین سال از پیاده‌سازی استانداردهایISO/IEC۲۰۰۰۰-۱ و ISO/IEC۲۷۰۰۱ شده است.

در دومین سال تمدید این گواهینامه، زیرساخت‌های مناسب مرکز داده به عنوان یکی از نقاط قوت و بهبود این شرکت ارزیابی شده است.

مدت اعتبار استانداردهای ISO/IEC۲۰۰۰۰-۱ و ISO/IEC۲۷۰۰۱سه ساله است و با پایان این دوره، شرکت کارت اعتباری ایران کیش بار دیگر برای دریافت این گواهینامه‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

ازسه سال پیش کار پیاده‌سازی فرایندها و مباحث فنی اخذ همزمان این دو استاندارد در شرکت ایران کیش کلید خورد. تلاش برای اخذ گواهینامه‌های این دو استاندارد ایزو یک‌سال و نیم به طول انجامید و شرکت کارت اعتباری ایران کیش به‌ عنوان اولین شرکت PSP موفق به اخذ همزمان هر دو گواهینامه مورد اشاره شد.

ایران‌کیش توضیح‌داد: هم‌اکنون این گواهینامه سه ساله برای یک سال دیگر در این شرکت تمدید شده است.





منبع : دنیای بانک 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار