مدیر انجمن خوشنویسان کیش از برگزاری پنجمین آزمون سراسری انجمن خوشنویسان ایران (شعبه جزیره کیش ) ویژه تابستان در روزهای دوم و سوم شهریورماه جاری خبر داد.
کد خبر: ۴۷۵۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲ 08 August 2017
به گزارش تابناک : علی شربیانی روز سه شنبه اظهار کرد : این دوره پنجمین آزمون انجمن خوشنویسان ایران در کیش است که در سه سطح مبتدی ، تکمیلی و پیشرفته برگزار می شود. 
وی با بیان اینکه با برگزاری این آزمون در کیش دیگری نیازی به رفتن هنرجویان به دفتر مرکزی تهران نیست ؛افزود : شرکت کنندگان سطح مبتدی رشته خط تحریری می توانند ساعت 8 ، سطح تکمیلی 9:15 و دوره پیشرفته ساعت 10:30 روز پنجشنبه دوم شهریور ماه برای شرکت در آزمون به فرهنگسرای سنایی مراجعه کنند. 
این مدرس خوشنویسی گفت : آزمون دوره مقدماتی نیز ساعت 14 ، کتابت عالی و ممتاز 15:30 و دوره متوسط رشته خط درشت ساعت 18 روز پنجشنبه نیز در این فرهنگسرا برگزار خواهد شد. 
شربیانی اظهار کرد : شرکت کنندگان در دوره نستعلیق عالی و ممتاز ساعات 8:30 و 11 روز جمعه سوم شهریور ماه و هنرجویان دوره های شکسته ، نسخ ، ثلث ، عالی و ممتاز ساعت 15 و دوره خوش 17:30 عصر همان روز می توانند در آزمون پایانی شرکت کنند. 
وی در مورد مدارک مورد نیاز برای ثبت نام اعلام کرد : هنرجویان متقاضی شرکت در آزمون می توانند با دردست داشتن 2 قطعه عکس سه در چهار و کپی پشت و رو کارت ملی همه روزه از ساعت 10 صبح تا 22 به دفتر مرکزی انجمن خوشنویسان کیش واقع در شهرک صدف مجتمع فرهنگی بساک و یا فرهنگسرای سنایی مراجعه کنند. 
مدیر انجمن خوشنویسان کیش هزینه شرکت در این آزمون برای دوره مبتدی تا مرحله خوش را 485 هزار ریال و ا ز دوره عالی تا ممتاز را 51 هزار ریال اعلام کرد. 
این آزمون توسط موسسه فرهنگی هنری جام جم، نماینده انجمن خوشنویسان ایران در کیش در فرهنگسرای سنایی کیش برگزار می شود 
بر اساس ماده 9 دستور العمل امتحانات، پس از زمان شروع تعیین شده در جدول زمان بندی دربهای ورود به جلسات بسته خواهد شد و هنرجویانی که تاخیر حضور داشته باشند تحت هیچ شرایطی پذیرش نخواهند شد. 
چهارمین دوره این آزمون اردیبهشت ماه جاری برگزار شد.





منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار