سرمربی رئال مادرید به ستایش از عملکرد شاگردانش بعد از قهرمانی در سوپر جام اروپا پرداخت و خواستار تمدید شدن قرارداد ایسکو شد.
کد خبر: ۴۷۵۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰ 09 August 2017
به گزارش تابناک : رئال مادرید با وجود این که در تابستان نتایج ناامید کننده ای به دست آورد اما در سوپر جام اروپا توانست با نتیجه دو بر یک منچستر یونایتد را شکست دهد و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

طبیعی است که زین الدین زیدان از عملکرد شاگردانش راضی باشد و به ستایش از آنها بپردازد. او در نشست خبری بعد از بازی، اظهار کرد: بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم و از عملکرد بازیکنان راضی هستم. بسیار خوب است که فصل را با یک قهرمانی شروع کرد. در نیمه نخست بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم اما در نیمه دوم حریف بهتر بود اما خوشبختانه مهم پیروزی بود که به آن دست پیدا کردیم.

سرمربی رئال مادرید ادامه داد: در اینجا همه برای موفقیت تیم تلاش می‌کنند. بسیار خوشحالم که ثمره تلاش خود را گرفتیم. برای موفق شدن تنها استعداد و کیفیت مهم نیست، بلکه باید تلاش کرد و این چیزی است که در رئال به وضوح به چشم می آید. همه بازیکنان برای موفقیت تیم تلاش می کنند و این باعث می‌شود تا جام به دست آوریم.

زیدان هم‌چنین در ادامه صحبت‌های خود درباره نیمکت نشین کردن کریستیانو رونالدو، خاطر نشان کرد: رونالدو دیر به تمرینات تیم اضافه شد و طبیعی بود که او در این دیدار نیمکت نشین شود. مهم این بود که او توانست ما را همراهی کند و بدون شک رئال مادرید به این بازیکن بزرگ نیاز دارد. خوشحالم که رونالدو را در ال کلاسیکو هم در اختیار خواهیم داشت.

سرمربی رئال مادرید در ادامه سخنان خود به ستایش از ایسکو زننده گل دوم تیمش پرداخت و گفت: ایسکو در این دیدار هم توانایی بالایی خود را نشان داد. از باشگاه می‌خواهم که قرارداد این بازیکن را به خاطر عملکرد خوبی که دارد تمدید کند. او روز به روز در حال پیشرفت کردن است و  این باعث می شود تا بازیکنی تاثیر گذار برای رئال باشد.

زیدان در پایان سخنان خود درباره دیدار هفته آینده برابر بارسلونا گفت: هر روز نسبت به روز قبل سخت تر است. ما حریفان بسیار خوبی پیش رو داریم. بدون شک دیدار برابر بارسلونا سخت خواهد بود اما ما آماده این بازی هستیم.





منبع : آس 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار