بهروز نعمتی سخنگوی هیات رییسه مجلس درمورد وزرای پیشنهادی برای 17 وزارتخانه دولت دوازدهم گفت: با توجه به مشی اعتدالی که در کابینه وجود دارد و تاکید آقای روحانی نیز بر این بوده است که از کلیت اعتدالی بودن استفاده کنند لذا بر همین اساس از همه سلایق و طیف های که در جامعه وجود دارند نمادی در کابینه است.
کد خبر: ۴۷۵۵۶۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷ 09 August 2017
به گزارش تابناک : عضو کمیسیون انرژی با بیان اینکه کابینه پیشنهادی دوازدهم از کلیتی مثبت و رضایت بخش برخودار است در گفت‌وگو عصر ایران ادامه داد: به هر حال در مورد تک تک وزرا باید نمایندگان اظهار نظر کنند و قطعا نظرات دراین زمینه متفاوت است.

نعمتی با تاکید بر اینکه پیش بینی اینکه تمامی وزرای پیشنهادی موفق به کسب رای اعتماد مجلس می شوند سخت و دشوار است گفت: در این مجلس سلایق مختلف سیاسی وجود دارد و قطعا همین موضوع پیش بینی رای اعتماد به وزرای پیشنهادی را سخت می کند.

نماینده مردم تهران درمورد اینکه تا چه اندازه روحانی از مشورت فراکسیون ها مجلس در انتخاب کابینه استفاده کرده است گفت: هر سه فراکسیون سیاسی مجلس جلسه‌ای را با روحانی داشتند و ما در مورد افراد بحثی را مطرح نکردیم بلکه بروی شاخص ها و پارامترهای مختلفی که باید یک وزیر داشته باشد بحث کردیم و قطعا رئیس جمهوری که از 24 میلیون نفر از مردم رای گرفته اند این اختیار را دارند که تصمیم بگیرند ولی در عین حال وی باید به پشتوانه 24 میلیونی اش نیز توجه کند.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس با تاکید بر اینکه مجلس همواره همراه دولت بوده است گفت: اگر وزیری رای اعتماد مجلس را کسب نکند دلیلی بر این نیست که مجلس همراه دولت نیست.




منبع : عصر ایران 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار