مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به اینکه نتیجه نهایی کنکور سراسری نیمه دوم شهریور اعلام خواهد شد، گفت: داوطلبان از امروز پنجشنبه ۱۹ تا روز دوشنبه ۲۳ مرداد فرصت دارند نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.
کد خبر: ۴۷۵۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵ 10 August 2017

به گزارش تابناک : دکتر حسین توکلی با اعلام این مطلب اظهار کرد: بر اساس برنامه زمانی اعلام شده نتیجه اولیه آزمون سراسری ۹۶ به صورت کارنامه تنظیم شده و کارنامه کلیه داوطلبان مذکور از ساعت ۱۸ امروز یکشنبه ۱۵ مرداد بر روی سایت سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفت.

وی در ادامه تصریح کرد: دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌ مجازی ( دفترچه شماره ۲) هر یک از گروه‌های آزمایشی آزمون سراسری ۹۶ از روز گذشته چهارشنبه ۱۸ مرداد ۹۶ بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته و کلیه داوطلبان می‌توانند با کمک گرفتن از این دفترچه نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در پایان خاطرنشان کرد: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در آزمون ۹۶ از روز پنجشنبه ۱۹ تا روز دوشنبه ۲۳ مرداد جاری می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به انتخاب رشته‌ اقدام کنند.

کنکور سراسری سال ۹۶ در روزهای پنج شنبه ۱۵ و جمعه ۱۶ تیر ماه جاری در ۳۷۲ شهرستان و ۴۷۸ حوزه امتحانی به صورت سراسری برگزار شد.





منبع : ایسنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار