برخورد با راکبان متخلف موتور شارژی به دنبال اجرای طرح انضباط ترافیکی در کیش
سرگرد ایمانی نسب روز جمعه در مورد عمده تخلفات راکبان موتورهای شارژی توقیف شده به ایرنا گفت:نداشتن کلاه ایمنی ، مدارک لازم و همچنین انجام حرکات مخاطره آمیز دلیل اصلی توقیف 55 دستگاه موتور شارژی است .
کد خبر: ۴۷۶۴۰۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۹ 11 August 2017
سرگرد ایمانی نسب روز جمعه در مورد عمده تخلفات راکبان موتورهای شارژی توقیف شده به ایرنا گفت:نداشتن کلاه ایمنی ، مدارک لازم و همچنین انجام حرکات مخاطره آمیز دلیل اصلی توقیف 55 دستگاه موتور شارژی است .
وی از اجرای طرح ویژه برخورد با رانندگان متخلف در روزهای آینده خبر داد و افزود : نیروهای راهور پلیس با تخلفاتی همچون استفاده از تلفن همراه در زمان رانندگی، نبستن کمربند ایمنی، سرعت و سبقت غیرمجاز، رعایت نکردن حق تقدم در میدان ها ، نداشتن بیمه شخص ثالث، بوق زدن و رعایت نکردن حق تقدم عابران برخورد جدی می کند .
سرگرد ایمانی نسب تاکید کرد : رانندگان علاوه بر رعایت موارد ذکر شده در زمان تغییر مسیر از راهنما استفاده و در هنگام رانندگی بین خطوط برانند .
وی با بیان اینکه جزیره کیش محیط گردشگری امن در همه امور است و برخی حوادث پیش آمده سبب نگرانی تعدادی ازکیشوندان شده است ، افزود: امنیت رانندگی چه از طرف برخی گردشگران که اقدام به اجاره خودرو می کنند ، چه کسانی که با خودرو شخصی وارد کیش می شوند و یا ساکنان جزیره نباید دچار نقصان شود.
رئیس پلیس راهور کیش اظهار کرد :ساکنان جزیره به مقررات راهنمایی و رانندگی اشراف کامل دارند و همانگونه که از قبل به این قوانین احترام می گذاشتند در آینده نیز این رفتار را تقویت خواهند کرد تا فرهنگ خوب ترافیکی و رانندگی در کیش توسط گردشگران به دیگر شهرهای سرزمین اصلی منتقل شود .
سرگرد ایمانی نسب در پایان تاکید کرد: در صورت مشاهده تخلف از سوی رانندگان حادثه ساز خودرو آنها توقیف و به پارکینگ منتقل خواهد شد .
به گزارش ایرنا ،طرح تشدید برخورد با تخلفات رانندگی در کیش از بهمن ماه سال گذشته آغاز شده است و در سال جاری همچنان ادامه دارد و تمامی عوامل پلیس در قالب تیم های محسوس و نامحسوس بطور مستمر و جدی با تخلفات رانندگی در کیش برخورد می کنند.
جزیره کیش با وسعت 91.5 کیلومتر مربع در 18 کیلومتری سرزمین اصلی در آب های نیلگون خلیج فارس واقع شده و سالانه پذیرای تعداد زیادی از گردشگران داخلی و خارجی است .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار