در سال جاری بيمارستان تخصصی و فوق تخصصی كيش از 115 گردشگرسلامت میزبانی کرده است.
کد خبر: ۴۷۷۰۳۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰ 12 August 2017
به گزارش تابناک : در ۴ ماه نخست سال جاری يكصد و پانزده گردشگر داخلی و خارجی از خدمات درمانی پيشرفته در بيمارستان كيش بهره بردند.

بر اساس این خبر، به دلیل حضور پزشكان متخصص در رشته های مختلف در بيمارستان كيش اين گردشگران كه براي استفاده از خدمات پزشكی و درمانی به اين جزيره سفر كردند بيشترين مراجعه را به متخصصان طب اورژانس، جراح عمومي، ارتوپدي، داخلي، گوش و حلق و بيني و جراحي هاي زيبايي، كاشت مو، مغز و اعصاب، اورولوژي  و زنان و زايمان داشتند.

حركت مستمر جزيره كيش برای فراهم شدن امكانات مناسب و جاذبه هاي نوين گردشگری در اين منطقه و اعتباری كه اين جزيره در ميان گردشگران پیدا كرده شمار گردشگران را افزایش داده ست.

در حال حاضر بيمارستان كيش مرکز بین المللی کبد و هپاتیت دارد و كلينيک های مجهز پوست و زیبایی و مشاوره ژنتیک، اطفال و چشم از دیگر ویژگی های این بیمارستان است. اين مركز درمانی ۶۴ تختخوابه است و بخشهای تخصصی و مراقبت های ویژه همچون ICU، CCU، مراقبت های ویژه اطفال NICU، بخش های آندوسکوپی، کلونوسکوپی، لاپاراسکوپی، پوست، مو و زیبایی، کلینیک و مرکز بیماری های کبدی در خاورمیانه، نصب سیستم های تصویر برداری پانورکس، سونوگرافی، اکوکاردیوگرافی، سنجش تراکم استخوان، فیبرو اسکن را هم داراست.

هم اکنون با فراهم شدن امكان ارائه خدمات و استفاده از  پيشرفته ترين تجهيزات پزشكی در بيمارستان تخصصی و فوق تخصصی كيش هر روزه بر شمار گردشگران خارجی افزوده می شود.






منبع : جامعه خبر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار