تنوع گوشی‌های بازار بسیار زیاد است دراین‌بین کسانی هستند که دوست دارند صاحب یک گوشی خاص باشند که کمتر کسی آن را دارد پس بهتر است به دنبال برندهای خاص باشید.
کد خبر: ۴۷۸۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷ 15 August 2017
به گزارش تابناک : بلک بری را همه می‌شناسند این برند بیشتر محبوب مدیران و افرادی است که به دنبال گوشی‌های با امنیت بالا هستند.

این 5 گوشی خاص را بخرید +عکس

Keyone یکی از جدیدترین گوشی‌های این برند است. این گوشی مجهز به کلید فیزیکی 4 ردیفه است که کار تایپ را راحت‌تر می‌کند. علاوه بر این صفحه نمایش 4.5 اینچی لمسی هم برای آن وجود دارد. اندروید 7.1 به صورت پیش فرض به روی آن نصب شده است.

یکی از بخش‌های ناامید کننده پردازنده است که البته از پس کارهای روزمره به خوبی برمی‌آید اما نباید توقع بازی از آن را داشته باشید.

برای این گوشی 3 گیگابایت حافظه رم در نظر گرفته شده که کافی به نظر می‌رسد.

Keyone را می‌توانید باقیمتی حدود 2.400.000 تومان در بازار پیدا کنید.

این 5 گوشی خاص را بخرید +عکس
 
Priv یکی دیگر از گوشی‌های بلک بری است که البته چندان جدید نیست. این گوشی پردازنده 6 هسته‌ای دارد و از نظر پردازشی کمی بهتر از Keyone به نظر می‌رسد. برای این گوشی هم 3 گیگابایت رم در نظر گرفته شده است. اندروید Priv نسخه 5.1.1 است اما می‌توانید آن را به 6 ارتقا دهید. یکی از جالب‌ترین قسمت‌های دستگاه مکانیزم کشویی قسمت کیبورد آن است.

Priv قیمت کمتری نسبت به Keyone دارد و می‌توانید با 1.100.000 تومان آن را تهیه کنید.

این 5 گوشی خاص را بخرید +عکس

DTEK60 بدون کیبورد فیزیکی است و اگر این گزینه برایتان مهم نیست می‌توانید DTEK60 را به‌عنوان یک گوشی خاص در نظر داشته باشید. صفحه نمایش QHD به همراه 4 گیگابایت رم و پردازنده 4 هسته‌ای Snapdragon 820 و البته دوربین 21 مگاپیکسلی نوید یک گوشی پرقدرت را می‌دهد. از آن‌سو طراحی چندان خاص نیست و شبیه دیگر گوشی‌های اندرویدی است.

DTEK60 قیمتی حدود 1.600.000 تومان دارد.

این 5 گوشی خاص را بخرید +عکس

آخرین تولید گوگل در بازار ایران باقیمتی بسیار بالا عرضه می‌شود. صرف نظر از قیمت تقریبا گوگل را همه می‌شناسند و می‌توانید با خرید یکی از گوشی‌های این شرکت خاص باشید. Pixel XL با صفحه نمایش باکیفیت، پردازنده قوی و البته اندرویدی که حالا حالاها می‌توانید ارتقایش دهید می‌تواند سال‌ها گوشی شما باشد.

درحال حاضر Pixel XL با قیمتی حدود 3.600.000 تومان عرضه می‌شود.

این 5 گوشی خاص را بخرید +عکس

شاید بگویید 7Plus خاص نیست اما همیشه گوشی‌های اپل معنای خاص بودن را برای ما ایرانی‌ها دارند. اگر دوست ندارید تا زمان معرفی آیفون جدید منتظر بمانید 7 Plus می‌تواند یک گزینه خوب برای شما باشد.

گران‌ترین مدل 7 Plus را می‌توانید باقیمت حدود 3.600.000 تومان در بازار پیدا کنید.





منبع : صبحانه 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار