بازیکن سابق تیم پرسپولیس درباره بازی حساس این تیم با الاهلی عربستان به صحبت پرداخت.
کد خبر: ۴۸۰۰۹۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۰ 18 August 2017

به گزارش تابناک : دو تیم پرسپولیس ایران و الاهلی عربستان باید در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در دیداری حساس برابر هم به میدان بروند. دیدار رفت دو تیم روز سه شنبه ۳۱ مرداد در عمان برگزار خواهد شد.

مهدی مهدوی کیا اسطوره تیم ملی ایران که فوتبال خود را در پرسپولیس شروع کرد و با پیراهن این تیم از فوتبال خداحافظی کرد یکی از بازیکنانی است که درباره این دیدار بزرگ سخن گفته است. او که بیش از ۱۰۰ بازی ملی برای تیم ملی ایران انجام داده است در فوتبال آلمان به سبب بازی‌های خوب برابر هامبورگ و اینتراخت فرانکفورت نامی برای خود دست و پا کرد.

مصاحبه کنفدراسیون فوتبال آسیا با این مهدی مهدوی کیا را در زیر می خوانید:

* عملکرد تیم سابق خودتان را تا اینجا در لیگ قهرمانان چطور ارزیابی می کنید؟

من فکر می کنم پرسپولیس در رقابت های این فصل لیگ قهرمانان عملکرد خوبی داشته است و یکی از قدرتمندترین تیم های حاضر در این مرحله است.

* عملکرد پرسپولیس را در فصل نقل و انتقالات چطور ارزیابی می کنید؟

پرسپولیس عملکرد خوبی در نقل و انتقالات در این فصل داشت و یک مدافع مرکزی خوب را جذب کرد و در خط حمله هم بازیکنی را جذب کرد که سال قبل گلهای زیادی برای تیم خود به ثمر رسانده بود. همچنین در میانه های میدان و منطقه چپ زمین هم بازیکنان و چهره های جدیدی را در تیم مشاهده می کنیم.

* به نظرتان کدام بازیکن توانایی تغییر نتیجه را در این دیدار دارد؟

این بازی بسیار مهم و تعیین کننده است و من فکر کنم مهاجمان پرسپولیس خصوصا مهدی طارمی توانایی تغییر نتیجه را داشته باشد و سرنوشت بازی را تغییر دهد.

* پیش بینی شما از نتیجه این دیدار چه است؟

من دوست دارم هر دو دیدار رفت و برگشت با برتری پرسپولیس به پایان برسد ولی برای من و هواداران صعود به دور دوم از همه چیز مهمتر است و اهمیت بالایی دارد.

* به نظرتان پرسپولیس توانایی قهرمانی در اسیا را دارد؟

پرسپولیس تیمی است که ستاره های زیادی در مناطق مختلف زمین دارد و تیم با نظمی است. من امیدوارم در نهایت بعد از سالها پرسپولیس بالاخره قهرمان آسیا شود.  البته کار سخت زیادی تا رسیدن به این هدف مانده است. رسیدن به قهرمانی در لیگ قهرمانان بالاترین میزان خوشحالی را به هواداران تیم خواهد داد و من امیدوارم امسال این اتفاق رخ دهد.





منبع : ایسنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار