مدیر عامل بانک مهر اقتصاد با حضور در جمع کارکنان شعبه باغ بهادران اصفهان بر تلاش مستمر در راستای تحقق بانکداری اسلامی تاکید کرد.
کد خبر: ۴۸۰۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲ 20 August 2017
به گزارش تابناک : سید ضیاء ایمانی _ مدیر عامل بانک_ در جمع همکاران این شعبه، گفت: هیات عامل بانک در سفرهای استانی تلاش دارد علاوه بر اطلاع یابی از مشکلات همکاران ضمن بررسی و اتخاذ تصمیم مناسب با ارائه راهکار مقتضی در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به رفع مسائل و مشکلات حوزه سرمایه انسانی اقدام نمایند.
مدیر عامل بانک با اشاره به تلاش مدیران عالی بانک برای تأمین نیازهای مادی و معنوی همکاران و خانواده آنان، خاطرنشان کرد: کاستی‌های موجود در خدمات رفاهی و برخی از مشکلات و نواقص شناسایی شده که مطمئنا با مرتفع شدن آن، رضایتمندی شغلی کارکنان افزایش می یابد.
وی با تأکید بر اهمیت استقرار بانکداری بدون ربا، اظهار داشت: همه همکاران بانک ارزشی مهر اقتصاد باید با تلاش مستمر، در راستای نیل به اهداف متعالی بانک در زمینه پیاده سازی قانون بانکداری بدون ربا و تحقق اقتصاد مقاومتی حرکت کنند.
ایمانی با خرسندی از عملکرد مناسب شعب استان اصفهان در سال گذشته، تصریح کرد: امسال نیز انتظار می رود کارکنان متعهد و ساعی بانک در سراسر کشور با تلاش جهادی و همتی مضاعف، ضمن شناسایی نقاط قابل بهبود، عملکرد مطلوبی در ارتقاء شاخص های مالی  داشته باشند.
وی در پایان این دیدار با اشاره به اهداف و ماموریت های بانک، عنوان کرد: در سالی که رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) آن را با عنوان اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال نام نهادند همه باید در مسیر شکوفایی تولید، ایجاد اشتغال پایدار و رونق اقتصادی کشور حرکت کنیم.




منبع : بنکر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار