محمود میرلوحی فعال سیاسی اصلاح طلب و معاون پارلمانی وزیر کشور در دولت اصلاحات با بیان اینکه تعداد آرای نمایندگان به دولت از بی سابقه‎ترین رای اعتماد بعد از انقلاب است، گفت: این موضوع نشان می دهد که فراکسیون های سیاسی مجلس برای رای بیشتر دادن به وزرا با یکدیگر کورس گذاشته اند.
کد خبر: ۴۸۱۴۹۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۹ 21 August 2017
به گزارش تابناک : مجموعه شرایطی که وجود دارد نشان می دهد فضا برای بهبود کار و تلاش و همت اقتصادی فراهم تر شده است.

او ادامه داد: به تعبیر آقای لاریجانی الان ابرچالش هایی در مسیر دولت قرار گرفته شامل چالش های بین المللی، چالش های منطقه ای، چالش بیکاری و چالش آب است. شاید یکی از دلایل رای اعتماد ندادن به آقای بیطرف همین موضوع کم آبی و برنامه نداشتن درباره این موضوع است. شاید پیام این رای اعتماد ندادن، هشدار و زنگ خطری به مقامات کشور است که در آینده به فکر باشند و بدانند که مسائل آب و هوای استان های غربی جدی است و باید راه حل های جدی برایش پیدا کرد.

وی با بیان اینکه رای اعتماد زیاد مجلس به کابینه نکته مثبتی است، گفت: این موضوع احترام به رییس جمهور است. الان وقت پاسخگویی رییس جمهور به مشارکت حداکثری مردم و آرای آن ها است. بنابراین رییس جمهور باید از فرصت پیش آمده برای تقویت بیشتر روابط دولت و مجلس استفاده کند.

میرلوحی گفت: میزان رای نمایندگان مجلس به وزیر دفاع پیام مثبتی دارد. این موضوع نشان می دهد که نیروهای مسلح ما اعم از سپاه و ارتش و نیروی انتظامی در مسیر منافع و اقتدار ملی در حال تلاش هستند. این رای اعتماد خوب به وزیر دفاع نشان دهنده همدلی مجلسی ها با او است.

این فعال سیاسی اصلاح طلب اضافه کرد: امیدواریم که وزیر کشور هم با توجه به میزان رایی که از مجلس گرفته و توجه به همه پیشنهادات و انتقادات توجه ویژه ای به انتخاب استانداران و فرمانداران داشته باشد و بیشتر با سیاست های دولت همراه باشد.





منبع : خبرآنلاین 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار