رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه نمایندگان با رای اعتماد به وزرا با دولت اتمام حجت کردند، گفت که انتظار می‌رود دولت با حمایت مجلس تمام قد در خدمت حل مشکلات کشور با اولویت مشکلات اقتصادی باشد و تعاملش را با مجلس افزایش دهد.
کد خبر: ۴۸۱۶۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲ 21 August 2017
به گزارش تابناک : محمدرضا پورابراهیمی در ارزیابی از رای اعتماد مجلس به وزرای معرفی شده گفت: مجلس با این رای با دولت اتمام حجت کرد که این بزرگترین سرمایه برای دولت است تا دولت برای حل مشکلات کارش را شروع کند.
وی با بیان اینکه رای اعتماد بالای نمایندگان به وزرا می‌تواند منشا تحولات بزرگی در بخش‌های اجرایی کشور به ویژه درحوزه اقتصادی شود، افزود: نمایندگان انتظار دارند دولت با حمایت مجلس تمام قد برای حل مشکلات با اولویت مشکلات اقتصادی حرکت کند و تعاملش را نیز با مجلس افزایش دهد. دیگر پذیرفته نیست که دولت قوانین مصوب مجلس را اجرایی نکند.
پورابراهیمی رای اعتماد بالا به وزرا را حرف آخر مجلس برای کسانی که می‌خواهند خدمت و کار کنند دانست و گفت: امیدوارم دولت جدید قدر این رای اعتماد را بداند و شاهد افزایش تعاملات مجلس با دولت باشیم.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در جمع بندی گفت: پیام مجلس به دنیا با این رای اعتماد وجود انسجام در بین ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران و تمرکز برای حل مشکلات اقتصادی است دیگر عذر و بهانه‌ای از دولت برای کار نکردن پذیرفته نیست.






منبع : ایسنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار