رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی ویژه کیش گفت : با اقدام به موقع ماموران پلیس دو سارق سابقه دار صندوق صدقات در حین سرقت دستگیر شدند .
کد خبر: ۴۸۷۹۳۸
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴ 02 September 2017
به گزارش تابناک : سرگرد 'روح الله زمانی' روز شنبه در مورد جزئیات این دستگیری اظهار کرد :در پی اجرای طرح های کنترلی ،پلیس با فعال سازی گشت نامحسوس در اطراف برخی از صندوق هایی که احتمال وجود وجه نقد زیاد درون آنها متصور بود، دستگیری سارقان و پیشگیری از ارتکاب سرقت را در دستور کار خود قرار داد. 
رئیس پلیس آگاهی کیش افزود :ماموران پس از اعلام کمیته امداد امام خمینی (ره) مبنی بر احتمال سرقت از صندوق های صدقات ،ضمن هماهنگی با مقام قضایی با تشکیل چند اکیپ نسبت به شناسایی سارقان اقدام و طی عملیات غافلگیرانه دو سارق سابقه دار را هنگام ارتکاب جرم دستگیر کردند. 
سرگرد زمانی تصریح کرد: یکی از سارقان که سابقه دستگیری در این زمینه در استان اصفهان را نیز داشت به صراحت به سرقت از صندوق های صدقات سطح جزیره اعتراف کرد. 
وی اظهار کرد : از آنجا که مبالغ سرقتی زیاد نیست ،برای دستگیر شدگان قرار صادر و جریمه منظور می شود . 
این مقام مسئول درنیروی انتظامی کیش با قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در برقراری نظم و امنیت ،از شهروندان خواست تا در صورت برخورد با هر گونه ناهنجاری و مورد مشکوک ، موضوع را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند. 





منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار