نسیم ادبی که او را این روزها در سریال شهرزاد می بینیم درباره نقش اش در این سریال و افت و خیزهای آن نسبت به فصل گذشته گفت.
کد خبر: ۴۹۳۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳ 13 September 2017
به گزارش تابناک : نسیم ادبی بازیگر نقش حمیرا در سریال شهرزاد دلیل کمرنگ شدن نقش وی در فصل دوم این سریال را ایت گونه توضیح داد: با توجه به تصمیم هایی که کارگردان و نویسنده این سریال گرفته اند، نقش من در این سریال کمرنگ تر شده است ولی زمانی که به موضوع این سریال توجه کنید می بینید که دلیل این کمرنگی ها موضوع این فصل سریال است حتی نقش شهرزاد هم در این سریال بسیار کمرنگ تر از فصل گذشته است.نقش من در فصل دوم شهرزاد توانسته تا شخصیت واقعی حمیرا را نشان بدهد.

وی در خصوص بازخوردی که از مردم دریافت کرده است گفت: بعد از این سریال بسیار بازخورد های خوبی از مردم دریافت کرده ام چون شخصیت حمیرا یک شخصیت بسیار دلسوز دارد و عاری از هرگونه احوالات بد است.
نسیم ادبی که یکی از بهترین ها در تئاتر است گفت: برای من فرقی ندارد که در نمایش به ایفای نقش بپردازم یا در کارهای تصویری مهم این است که من یک بازیگر هستم و باید در تمام کارها بازی کنم.
وی که تجربه کارگردانی نمایش خوانی هم دارد به رکنا گفت: در حال حاظر کارگردانی یک تئاتر را به علت مشغله های زیادی که دارم نمی توانم به صورت جدی انجام دهم. ولی باید بگوییم فعلا در کارگاه آقای کیمیایی به همراه دانشجویان هنر هفته ای یک نمایشنامه خوانی را اجرا می کنیم و بنده سرپرستی این کار را بر عهده دارم.






منبع : رکنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار