مدیرعامل بانک شهر توجه به اشتغال جوانان و حمایت از واحدهای تولیدی خبر داد.
کد خبر: ۴۹۴۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰ 15 September 2017
به گزارش تابناک : حسین محمد پورزرندی با بیان این مطلب گفت: سپرده‌های هموطنان ما در بانک شهر طی چند سال اخیر در خدمت اشتغال جوانان و توسعه و آبادانی شهرهای مختلف کشور هزینه شده است.
وی با بیان این‌که امروز نقش بانک شهر در توسعه حمل و نقل عمومی پایتخت و کلانشهرها بر هیچکس پوشیده نیست، تصریح کرد: با این اقدامات بسیاری از جوانان نخبه کشور در کمک به توسعه زیرساخت‌های شهرها شریک شده و در شهرهای خود مشغول به فعالیت شده‌ اند.
پورزرندی با تاکید بر این‌که حمایت‌های بانک شهر از توسعه حمل و نقل عمومی در پایتخت موجب اشتغال بیش از 30 هزار نفر در مترو تهران و کلانشهرها شده است، اظهار کرد:90 هزار نفر نیز به صورت غیر مستقیم با قطار شهری پایتخت همکاری دارند و همچنین در حال حاضر خطوط مترو سایر کلانشهرها به همت جوانان نخبه کشور در حال تکمیل است.
وی در ادامه با بیان این‌که متاسفانه نرخ سود تسهیلات اعطایی به واحدهای تولیدی در کشور بالاست و برای تولیدکنندگان به صرف نیست، گفت:اعتقاد داریم که مساله تولید در کشور حل نخواهد شد، مگر این‌که واحدهای تولیدی توسط بانک‌ها حمایت مالی شوند.
مدیرعامل بانک شهر افزود: خوشبختانه با حمایت‌ها و پشتیبانی‌های به موقع بانک شهر از واحدهای تولیدی و پیمانکاران، بسیاری از پروژه‌های عمرانی و فرهنگی در کشور به سرانجام رسیده است.





منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار