دونالد ترامپ شامگاه دوشنبه با رئیس جمهور فرانسه دیدار و با وی درباره توافق آب و هوایی پاریس و نیز توافق هسته‌ای با ایران گفتگو کرد.
کد خبر: ۴۹۶۲۱۳
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲ 19 September 2017

به گزارش تابناک : دونالد ترامپ شامگاه دوشنبه با رئیس جمهور فرانسه دیدار و با وی درباره توافق آب و هوایی پاریس و نیز توافق هسته‌ای با ایران گفتگو  کرد. 

این دیدار در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل در  نیویورک برگزار شده و دو طرف درباره موضوعات گوناگون به بحث پرداخته‌اند.

رویترز به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که ترامپ در این دیدار طی اظهاراتی تأکید کرده که توافق هسته‌ای با ایران و توافق آب و هوایی پاریس که هر دو در زمان باراک اوباما امضا شده‌اند عمیقا ناقص هستند.

«برایان هوک»، مدیر برنامه‌ریزی سیاسی وزارت خارجه آمریکا، در مصاحبه با خبرنگاران برخی جزئیات این دیدار را  اعلام کرده است.

نشست مجمع عمومی سازمان ملل از روز سه‌شنبه در نیویورک آغاز خواهد شد و ترامپ در حاشیه این نشست با سران برخی از کشورها دیدار خواهد کرد.

شب گذشته ترامپ همچنین با «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، دیدار کرد که نتانیاهو پس از این دیدار مدعی شد: دولت ترامپ قصد «اصلاح» توافق هسته‌ای با ایران را دارد.






منبع : میزان 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار