مصرف آب انگور در بیماران مبتلا به بیماری عروق قلب اثرات خوبی بر کاهش فاکتورهای التهابی و کُند کردن سیر پیشرفت بیماری دارد؛ رژیم انگور در بیمارانى که مبتلا به پر شدن کیسه صفرا و سنگ صفرا هستند، نتایج بسیار خوبى به همراه دارد.
کد خبر: ۴۹۶۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸ 19 September 2017
به گزارش تابناک : محمدعلی زارعیان درباره خواص برخی میوه‌ها و سبزی‌ها اظهار کرد: آب گیاه تازه خارشتر (آدور) به‌اندازه چند مثقال تا یکى دو استکان و جوشانده خشک آن در آب از بهترین قطع‌کننده‌های خونریزی گوارشی به‌ویژه خونریزی بواسیر است.

وی افزود: لعاب حاصل از جوشاندن ریشه، تخم و گل خطمى در رفع پیچش و زخم‌های گوارشی بسیار مفید است و از مکمل‌های درمانی مناسب در بیماران مبتلا به زخم معده است همچنین زعفران از ترکیباتی است که اثر مثبت آن در کنترل علایم سندرم پیش از قاعدگی (PMS) به‌ویژه تغییرات خلقی، به اثبات رسیده است.

این دستیار تخصصی طب ایرانی بیان کرد: مطالعات نشان داده‌اند مصرف آب انگور در بیماران مبتلا به بیماری عروق قلب، اثرات خوبی بر کاهش فاکتورهای التهابی و کُند کردن سیر پیشرفت بیماری دارد؛ رژیم انگور در بیمارانى که مبتلا به پر شدن کیسه صفرا و سنگ صفرا هستند، نتایج بسیار خوبى مى‌دهد.

مصرف مداوم تره می‌تواند چشم را آزرده کند

زارعیان خاطرنشان کرد: مصرف مداوم تره می‌تواند چشم را آزرده کند و لثه‌ها را نیز بیمار کند همچنین گرم‌مزاجان نیز از خوردن آن متضرر می‌شوند لذا باید تره را همراه با گشنیز تازه خورد, خوردن برگ پخته تره براى بواسیر مفید است, خوردن آب تره نیز به‌ قدر 15 گرم، خون بواسیر را قطع مى‏‌کند و اگر با عسل خورده شود محرک نیروى جنسى است.

وی تصریح کرد: سبزی تره اگر با غذا و بعد از آن خورده شود به هضم غذا کمک می‌کند و مانع ترش شدن غذا مى‌‏شود, مزاج را لینت مى‌‏دهد و نیروى جنسى را تقویت مى‌‏کند.






منبع : باشگاه خبرنگاران پویا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار