در روزی که پرسپولیس اولین باخت این فصلش مقابل پیکان را تجربه کرد گادوین منشا یکی از بازیکنانی بود که در گلزنی به تیم سابقش ناکام بود.
کد خبر: ۴۹۶۲۹۸
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶ 19 September 2017
به گزارش تابناک : منشا که در ترکیب اصلی برانکو برای این دیدار قرار داشت قبل از بازی کری زیادی برای حریف خوانده بود به خصوص آنکه پیکان هنوز با منشا تسویه حساب نکرده و این موضوع انگیزه این بازیکن را برای گلزنی مقابل تیم سابق چند برابر کرده بود اما او و سایر شاگردان برانکو روز خوبی را جلوی پیکان نداشتند. منشا درباره دیدار با پیکان به خبرنگار  روزنامه هفت صبح می گوید:« طبیعی است که دوست داشتم در این بازی گل بزنم چون هنوز نتوانسته‌ام در ورزشگاه آزادی گلزنی کنم و این موضوع برایم ناراحت کننده است. به هر حال بازی خوبی نبود و ما هر چه سعی کردیم به گل برسم این اتفاق رخ نداد. شاید به خاطر این بود که پیکان همه روزنه‌ها را بسته بود و کمترین فضا را برای رسیدن به دروازه پیکان داشتیم. من هم اصلا موقعیت گلزنی نداشتم. توپ‌های خوبی از عقب به من نمی‌رسید و مجبور بودم برای توپ گرفتن به عقب برگردم. شاید به خاطر این بود که مدافعان و هافبک‌های پیکان خیلی جمع وبسته بازی می‌کردند. در این مواقع کار خیلی سخت می‌شود و نیاز به این است که با پاس‌های کوتاه و بردن بازی در عرض به دروازه حریف نزدیک شویم که فکر می‌کنم در این امر ناکام بودیم. شاید این بدترین بازی پرسپولیس در فصل جاری بود و امیدوارم دیگر تکرار نشود.""

برخی معتقدند زوج طارمی و منشا هیچ وقت نمی‌تواند زوج ایده‌الی برای پرسپولیس باشد. نظری که منشا موافق آن نیست:« من و مهدی خیلی کم فرصت بازی کنار هم را پیدا کرده‌ایم و طبیعی است با هم هماهنگ نباشیم. اعتقادم این است دو بازیکن برای هماهنگ شدن با یکدیگر و حتی آشنایی با نوع بازی هم نیاز به زمان دارند. زمانی که خیلی کم در اختیار ما قرار داده شده است. شاید در آینده اوضاع بهتر شود و شاید هم نه"

پرسپولیس بعد از باخت به پیکان پنج شنبه دیدار فوق العاده مهمی مقابل سپاهان دارد. نظر منشا را درباره این بازی بخوانید:"« نوع بازی سپاهان با پیکان بسیار متفاوت است. من پیش‌بینی این را کرده بودم که پیکان با چه روش مقابل ما بازی خواهد کرد و چه کار سختی مقابل بازی بسته آنها خواهیم داشت. شاید ما در این بازی به اندازه کافی خونسرد نبودیم. فکر کنم سپاهان در شرایط فعلی نیاز شدیدی به برد دارد و آنها قطعا بازی تهاجمی مقابل ما ارائه خواهند داد. این بازی می‌تواند از هر لحاظ جذاب باشد و می‌توانیم با یک نتیجه خوب به امارات برویم و برای دیدار با الهلال آماده شویم"

قهرمانی در آسیا رویای پرسپولیسی‌هاست. آنها برای رسیدن به این آروز اول باید الهلال را در دو بازی رفت و برگشت شکست دهند. کاری که از نظر مهاجم نیجریه ای قرمزها شدنی است:« بازی با الهلال فکر همه ما را مشغول کرده و تاثیر آن را در بازی با پیکان هم دیدید. پرسپولیس در دو بازی با الاهلی کیفیت بالای خود را نشان داد و حالا همه چیز برای فینالیست شدن مهیاست. دلیلی ندارد که به قهرمانی آسیا فکر نکنیم و این افتخار نمی‌تواند برای هیچ از ما رویا باشد. خیلی تفاوتی بین بازی الهلال و الاهلی نمی‌بینم و اعتقاد دارم این تیم را هم پشت سر خواهیم گذاشت."






منبع : آی اسپورت 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار