مجمع عمومی سازمان ملل متحد که از روز سه شنبه ۲۱ شهریور در نیویورک آغاز شده است، از روز دوشنبه ۱۸ سپتامبر شاهد سخنرانی رهبران کشورهای عضو خواهد بود.
کد خبر: ۴۹۶۴۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷ 19 September 2017

به گزارش تابناک : نیکی هیلی نماینده آمریکا در سازمان ملل در مورد ساختار سخنرانی دونالد ترامپ گفته است که اولین  سخنرانی او در سازمان ملل حاوی پیام‌های گرم و دوستانه برای متحدان و هشدار برای مخالفان آمریکا خواهد بود و او با مواضعی قوی سخنرانی خود را پایان خواهد داد.

در حالیکه گمانه زنی رسانه ها در مورد احتمال دیدار وزرای خارجه ایران و آمریکا درنیویورک بالا گرفته است، گفته می شود دونالد ترامپ در سخنان احتمالی خود در باره ایران، ضمن انتقاد از برجام، بیش از پیش به انتقاد از سردمداران این کشور خواهد پرداخت.

در شرایطی که اشتراک نظر وسیعی از طرف های توافق هسته ای مبنی بر پایبندی ایران به این قرارداد وجود دارد، مقام های آمریکایی می گویند که ترامپ از تایید دوره ای عملکرد ایران در راستای برجام در ماه اکتبر خودداری خواهد کرد.

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا پیش از این هشدار داده بود که اگر تصور کند بازرسان سازمان ملل متحد در امر نظارت بر اجرای توافقنامه هسته ای میان آمریکا و ایران، به قدر کافی سخت گیری نمی کنند، از این توافق دوری خواهد کرد.







منبع : بولتن نیوز 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار