سرمربی اسبق تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: علی علیپور مهمترین بازیکن پرسپولیس مقابل الهلال خواهد بود.
کد خبر: ۴۹۶۷۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۷ 20 September 2017
به گزارش تابناک : منصور ابراهیم‌زاده در مورد بازی روز پنجشنبه سپاهان و پرسپولیس گفت: در این مسابقه به هیچ عنوان نباید نتیجه هفته قبل دو تیم را ملاک قرار بدهیم و بگوییم سپاهان در اهواز بازی را به فولاد باخته و پرسپولیس هم سه امتیاز را به پیکان داد است. این مسابقه ویژگی‌های خاص خودش را دارد. بازیکنان انگیزه زیادی برای این بازی دارند و می‌خواهند توانایی‌هایشان را اثبات کنند. هر دو تیم هم خط هافبک و خط حمله سرعتی دارند.

وی افزود: هافبک‌ها و مهاجمان پرسپولیس با آرامش بیشتری کار می‌کنند و کمتر تحت فشار قرار می‌گیرند. سپاهان هم اگر بخواهد بازی را از زمین خودش شروع کند تحت فشار پرسپولیس قرار می‌گیرد این تیم باید قدرت تیمی‌اش را به سمت خط دفاع پرسپولیس روانه کند فکر می‌کند که بازی سرعتی و قابل قبولی را از هر دو تیم شاهد باشیم.

این کارشناس فوتبال در مورد اینکه کدام تیم در این بازی شانس برنده شدنش بیشتر است اظهار داشت: به هیچ عنوان قابل پیش بینی نیست. فقط تصور می‌کنم شاهد بازی زیبایی از هر دو تیم باشیم.

سرمربی اسبق ذوب آهن که با این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا هم صعود کرد در مورد بازی پرسپولیس و الهلال عربستان گفت: پرسپولیس در بازی اول میهمان است و این مسابقه در امارات برگزار می‌شود. کشوری که ایرانی‌ها بسیاری در آن حضور دارند و پرسپولیس تنها نیست. بنابراین فرصت خوبی است تا این تیم بتواند در بازی رفت اندوخته مناسبی برای خودش جمع کند. الهلال نسبت به آن سالی که من با ذوب آهن مقابلش بازی کرده ام قوی‌تر نشده و شاید بتوان گفت قدرتش نسبت به آن سال‌ها کمتر هم شده است. بنابراین پرسپولیس توانایی شکست این تیم و رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا را دارد. به نظر علی علیپور در بازی با الهلال می‌تواند تاثیرگذارترین مهره تیم پرسپولیس باشد.

ابراهیم‌زاده  در مورد اینکه تصور می‌کند برانکو در بازی با سپاهان از ترکیب اصلی استفاده نکند تا مقابل الهلال با تمام توانش حاضر شود گفت: بازی با سپاهان هم برای برانکو مهم است و او این مسابقه را فدای بازی با الهلال نخواهد کرد و پرسپولیس را با ترکیب اصلی و تمام توان به میدان می‌فرستد.





منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار