مدیرعامل بانک ملی با اشاره به سوابق دیرینه و تعاملات بانک با وزارت آموزش و پرورش گفت: بانک ملی برای ارائه خدمات بانکی مختلف به معلمان، اساتید و کارکنان وزارت آموزش و پرورش آمادگی کامل دارد .
کد خبر: ۴۹۷۲۸۵
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۴ 21 September 2017
به گزارش تابناک : دکتر محمدرضا حسین ‌زاده مدیرعامل بانک ملی ایران در محل وزارت آموزش و پرورش حضور یافت و در یک نشست صمیمانه با وزیر آموزش و پرورش دیدار و گفت‌وگو کرد. در این دیدار دوجانبه بر گسترش همکاری بانک ملی ایران و وزارت آموزش و پرورش بیش از پیش تاکید شد.
سید محمد بطحایی وزیر آموزش وپرورش، در این دیدار از تلاش ها و اقدامات مهم و موثر بانک ملی ایران به جهت حمایت از روند علمی جامعه، احداث مدارس و پرداخت تسهیلات به کارکنان وزارت آموزش و پرورش تقدیر و تشکر کرد.
محمدرضا حسین‌زاده مدیرعامل بانک ملی ایران نیز در این نشست گفت: وزارت آموزش و پرورش و بانک ملی ایران هر دو از نهادهای مهم و بزرگ کشور هستند و همکاری نزدیک این دو نهاد می‌تواند تاثیرات مثبتی برای توسعه کل کشور درپی داشته باشد.
وی با اشاره به سوابق دیرینه و تعاملات بانک با این وزارتخانه افزود: بانک ملی ایران برای ارائه خدمات بانکی مختلف به معلمان، اساتید و کارکنان وزارت آموزش و پرورش آمادگی کامل دارد .
برات کریمی عضو هیات مدیره ،سعد اله عیسی زاده مدیر امور مجلس و نادر اکبری وند رئیس اداره کل بازاریابی و امور مشتریان بانک در این دیدار، مدیرعامل بانک ملی ایران را همراهی  کردند.






منبع : بنکر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار