رییس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی سخنرانی حسن روحانی در مجمع عمومی سازمان ملل را پاسخی محترمانه و کوبنده به ترامپ عنوان کرد و گفت که نمی‌ توان با زبان شرارت‌آمیز و جنگ افروزی با ملت ایران سخن گفت.
کد خبر: ۴۹۷۴۴۵
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱ 21 September 2017
به گزارش تابناک : حمیدرضا حاجی‌بابایی با اشاره به سخنرانی رییس‌جمهور آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل، اظهار کرد: سخنان ترامپ شان و جایگاه ریاست‌جمهوری در آمریکا را کاملا فروریخت و نشان داد واقعا ایشان شرایط لازم را برای ریاست‌جمهوری و اظهارنظر در مسائل جهانی ندارد. سخنان او آنقدر کوته‌فکرانه و بدوی بود که انسان احساس شرم می‌کرد این سخنان را گوش دهد و برای شنیدن آن وقت بگذارد.

وی با بیان اینکه سخنرانی حسن روحانی در مجمع عمومی سازمان ملل پاسخی محترمانه و کوبنده به ترامپ بود، اضافه کرد: سخنرانی رییس جمهور نشان داد هرگونه اقدام و حرکتی بخواهد انجام شود جمهوری اسلامی به صورت متناسب پاسخ آن را خواهد داد. ما از بیان قدرتمند رییس‌جمهور در سازمان ملل که با نشان دادن فرهنگ، تمدن و پیشینه ملت بزرگ ایران بود، تشکر می‌کنیم.

نماینده مردم همدان در مجلس یادآور شد: از منظری دیگر ایشان در برابر بی‌تمدنی، بی‌فرهنگی و رفتار شرارت‌آمیز رییس‌جمهور آمریکا، تمدن بزرگ و جایگاه ویژه جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران را به رخ جهانیان و ترامپ کشید و این موضوع را تبیین کرد که جمهوری اسلامی ایران کشوری قدرتمند، بافرهنگ و دموکراتیک است که با ۴۱ میلیون رای یعنی بیش از ۷۰ درصد توانست انتخابات برگزار کند و دولت تشکیل دهد، اتفاقی که در آمریکا و بسیاری از کشورهای مدعی رخ نمی‌دهد.

حاجی‌بابایی تصریح کرد: سخنان ریییس‌جمهور نشان داد ملت ایران، ملتی متمدن و دارای دیرینه غنی و افتخارآفرین است که نمی‌ توان با زبان شرارت‌آمیز و جنگ افروزی با آن سخن گفت.

وی همچنین گفت: رییس‌جمهور از طرفی گفت که فعالیت‌های موشکی جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از جایگاه جمهوری اسلامی و مردم و دفاع از ملتی است که به دلیل نداشتن این امکانات، رژیم صدام صدها تن از شهروندانش را به شهادت رساند و تا پایتخت کشور را مورد حمله قرار داد و در واقع جمهوری اسلامی برای دفاع از خود و توازن و صلح در منطقه از سلاح موشکی استفاده می‌کند.





منبع : ایسنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار