سخنگوی وزارت خارجه در مورد سخنان روز گذشته فرمانده سپاه و این که اگر آمریکا قانون کاتسا را اجرا کند با واکنش سخت ایران مواجه می‌شود، گفت : امیدواریم آمریکا در ادامه خطاهای استراتژیک خود این اقدام را انجام ندهد و دوراندیشی داشته باشد و اگر چنین تصمیمی بگیرد با پاسخ قاطع و کوبنده و سخت ایران مواجه می‌شود.
کد خبر: ۵۰۵۸۴۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹ 09 October 2017
به گزارش تابناک : بهرام قاسمی در نشست هفتگی این هفته خود با خبرنگاران تصریح کرد: مواضع ما با ترکیه و روسیه درخصوص موضوع سوریه همواره مورد مشورت است و هماهنگی‌های لازم در این ارتباط انجام می‌شود.
 
وزارت خارجه: پاسخ ایران به آمریکا کوبنده خواهد بود 
 


وی در مورد سخنان  روز گذشته فرمانده سپاه  و این که اگر آمریکا قانون کاتسا را اجرا کند با واکنش سخت ایران مواجه می‌شود، گفت : امیدواریم آمریکا  در ادامه خطاهای استراتژیک خود  این اقدام را انجام ندهد  و دوراندیشی داشته باشد و اگر چنین تصمیمی بگیرد با پاسخ قاطع و کوبنده و سخت  ایران مواجه می‌شود.

بهرام قاسمی گفت: فکر  می‌کنم دری اصفهانی عضو ستاد برجام نیست  و او از سوی ارگان دیگری به وزارت خارجه معرفی شده بود . اعضای ستاد برجام عموما از اعضای وزارت خارجه هستند و آقای دری اصفهانی عضو وزارت خارجه نبود ولی با توجه به معرفی‌اش از سوی ارگان دیگری به وزارت خارجه به عنوان متخصص امور بانکی  در مواقعی  در کنار  دوستان در مذاکرات اقتصادی  و کارشناسی فعالیت می‌کردند.
 
وی گفت: در جریان سفر ظریف به سلیمانیه  جهت شرکت در مراسم تشییع طالبانی هیچ مذاکره‌ای بین ایران و اربیل انجام نشد و پیامی رد و بدل نشد. 
 
 
 
 
 
 
منبع : ایسنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار