ملی‌پوش ایرانی تیم آلکمار به جمع ۵ بازیکن برتر هفته هشتم اردویژه هلند راه یافت.
کد خبر: ۵۰۹۳۷۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰ 16 October 2017
به گزارش تابناک : مجله فوتبال اینترنشنال هلند پس از پایان دیدارهای باقی‌مانده شب گذشته (یکشنبه) هفته هشتم اردویژه ارزیابی فنی عملکرد بازیکنان را آغاز و 5 بازیکن برتر انتخاب شدند.
این مجله معروف هلند که از جایگاه ویژه‌ای نزد اهالی فوتبال این کشور غربی اروپایی برخوردار است گاتسون پریرو، بازیکن تیم پی‌اس‌وی آیندهوون را با اختصاص نمره 8 به عنوان برترین بازیکن هفته هشتم اردویژه معرفی کرد. همچنین علیرضا جهانبخش، ملی‌پوش ایرانی تیم آلکمار با دریافت نمره 7.5 در جمع 5 بازیکن برتر هفته جای گرفت. جهانبخش در بازی با خرونیخن که با تساوی یک - یک پایان یافت زننده گل تیمش در دقیقه 45 بود.
5 بازیکن برتر هفته هشتم اردویژه هلند به همراه امتیازهای فنی از سوی مجله فوتبال اینترنشنال بدین شرح معرفی شدند:
1.گاتسون پریرا (آیندهوون) با نمره فنی 8
2. کریستوف باهوبک (اوترخت) با نمره فنی 7.5
3. فران سول (ویلم) با نمره فنی 7.5
4. حکیم زیخ (آژاکس) با نمره فنی 7.5
5. علیرضا جهانبخش (آلکمار) با نمره فنی 7.5
رسانه هلندی به بازی 90 دقیقه‌ای رضا قوچان‌نژاد، مهاجم ایرانی تیم هیرنوین در بازی برابر اوترخت نیز نمره فنی متوسط 6 را اختصاص داد. هیرنوین در این بازی خارج از خانه با نتیجه 3 بر 2 شکست خورده بود.
در جدول رده‌بندی اردویژه هلند تیم پی‌اس‌وی آیندهوون با 21 امتیاز صدرنشین است. تیم‌های آژاکس آمستردام و فاینورد نیز با امتیاز مشابه 16 رتبه‌های دوم و سوم را در اختیار دارند. تیم‌های لژیونر ایرانی شامل هیرنوین و آلکمار نیز به ترتیب با امتیازهای 14 و 13 در رده‌های ششم و هفتم قرار گرفته‌اند.









منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار