هدف تربیت بدنی ارتقاء سواد و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دانش‌آموزان است

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش استان خراسان شمالی با اشاره به هدف اصلی تربیت بدنی در آموزش و پرورش گفت: هدف تربیت بدنی افزایش و ارتقاء سواد و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دانش‌آموزان است.
کد خبر: ۵۱۶۸۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵ 30 October 2017
حسن لنگری اظهار داشت: یکی از تأکیدات آموزش و پرورش٬ اجرای مطلوب ساعت درس تربیت بدنی است.

وی در رابطه با هدف درس تربیت بدنی افزود: هدف اصلی در حوزه تربیت بدنی افزایش و ارتقاء سواد و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دانش‌آموزان است.

معاونت تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی تصریح کرد: تمام فعالیت‌های مکمل و برنامه‌های آموزشی و ورزشی در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است چرا که امروزه مشکل آسیب‌های اجتماعی دست‌اندازی برای پیشرفت جامعه است.

لنگری خاطرنشان کرد: امسال برنامه مدرسه قهرمان اتفاقی خوبی بود که تیم مدرسه همراه با معاون پرورشی و مدیر آموزشگاه در قالب تیم خراسان شمالی به مسابقات کشوری اعزام شدند.

معاون آموزش و پرورش خراسان شمالی ادامه داد: تیم‌های ورزشی اعزامی به مسابقات کشوری با بهترین پوشش ورزشی و البسه مناسب و درخور نام خراسان شمالی اعزام شدند که این مهم در بین تیم‌های حاضر در مسابقات کشوری زبان زد بود.

لنگری در رابطه با مقام‌آوری تیم‌های ورزشی استان افزود: کسب مقام سوم کشوری در مسابقات کشتی آزاد و فرنگی، کسب مقام نایب قهرمانی مسابقات دو و میدانی کشوری و کسب مقام سومی مسابقات بومی و محلی کشوری از جمله عناوین برتر تیم‌های اعزامی به مسابقات کشوری بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار