نماینده ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه مرور رویدادهای تاریخی ۱۳ آبان پرده از یک واقعیت برمی‌دارد، گفت: فصل مشترک همه اقدامات مداخله‌جویانه در ایران در قبل از انقلاب، حین انقلاب و پس از انقلاب تاکنون آمریکا و ایادی آن بوده است.
کد خبر: ۵۱۹۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵ 04 November 2017
حجت‌الاسلام علی عرب‌پور ، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران در مقاطع مختلف تاریخ شاهد سه حادثه بزرگ در روز 13 آبان بوده است اظهار داشت: تبعید امام خمینی(ره) از ایران به ترکیه در سال 43، شهادت دانش‌آموزان در سال 57 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام در سال 58 سه رخداد مهم این روز است.

وی با بیان اینکه مرور رویدادهای تاریخی 13 آبان پرده از یک واقعیت برمی‌دارد خاطرنشان کرد: فصل مشترک همه اقدامات مداخله‌جویانه در ایران قبل از انقلاب، حین انقلاب و پس از انقلاب تاکنون، آمریکا و ایادی آن بوده است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان تا زمانی که خوی استکباری و سلطه‌گری آمریکا و ایادی آن از بین نرود این تقابل و مبارزه ادامه دارد تصریح کرد: بحث ما با آمریکا تقابل دو هویت مستضعفین و مستکبرین است.

وی روز 13 آبان را ترجمان روح بلند عزت، استقلال و عظمت مردم ایران و رهبری دینی در مبارزه با استکبار جهانی و عوامل آن برشمرد و افزود: به همین دلیل این روز، روز مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است.

عرب‌پور با قدردانی از حضور همیشگی ملت ایران در تمامی صحنه‌های پشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی گفت: حضور مردم کرمان کنار سایر ملت ایران و جهان اسلام مشت محکمی به دهان استکبار جهانی است.

وی با توجه به سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا تأکید کرد: این سخنان در شأن مردم ایران نبوده و ملت ایران در روز 13 آبان پاسخ دندان‌شکنی به سخنان ترامپ خواهند داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار