پژمان راهبر گفت: حرف اول و آخر در انتخاب حریف برای انجام بازی دوستانه را کی روش می زند و هیچ کسی نمی تواند در انتخابات وی تاثیرگذار باشد.
کد خبر: ۵۲۲۹۳۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷ 12 November 2017

به گزارش تابناک : کارشناس فوتبال افزود:  تاکنون بازی های تدارکاتی ملی پوشان با تیم هایی بوده که مطرح نبودند­ولی این سلیقه کی روش برای انتخاب حریفان از قبل طراحی شده و در این خصوص خودش حرف اول و آخر را می زند.

راهبر گفت: کی روش به بازی با تیم های بزرگ اعتقادی ندارد چون می گوید شاید در بازی با​ آنها شکست بخوریم و این موضوع اعتماد به نفس فوتبالیست ها را کاهش می دهد، به همین علت طبق روال خاصی دست به انتخاب تیم های حریف می زند.

کارشناس فوتبال در خصوص آینده تیم ملی بعد از جام جهانی روسیه افزود: فکر می کنم الآن زمان مناسبی نباشد که بخواهیم در مورد آینده تیم ملی صحبت کنیم چون فوتبال ایران رقابت های خیلی مهم و تعیین کننده ای را پیش رو دارد و هر نتیجه ای که در جام جهانی به دست آید سرنوشت سرمربی تیم ملی را روشن می کند، در واقع اگر در مسابقات روسیه نتایج خوب و باور نکردنی (صعود به جمع 16 یا 8 تیم برتر) بگیریم ­به طور حتم افکار عمومی به دنبال ابقای کی روش خواهد بود و وی هم به طور حتم برای ادامه همکاری شرایط جدیدی خواهد داشت البته اگر از طرف دیگر کشورها پیشنهاد همکاری نداشته باشد.

راهبر ادامه داد: اگر هم در جام جهانی نتایج خوبی نگیریم، سناریوی آینده فوتبال بزرگسالان ایران متفاوت خواهد بود، شاید در آن زمان عقد قرارداد با کی روش به عنوان یک اولویت از ذهن مدیران فدراسیون خارج شود اگر چه حضور وی تا جام ملت های آسیا که 9 ماه بعد از جام جهانی برگزار می شود عجیب و غریب نیست. شاید جذب یک مربی جدید و ورود یک خون تازه به تیم ملی کمک بزرگی خواهد کرد در هر صورت این موضوع بستگی به نتایج جام جهانی و افکار عمومی که تعیین کننده ماندن یا رفتن کی روش است، دارد.





منبع : صدا و سیما 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار