پیشکسوت فوتبال ایران گفت:چرا نا امید باشیم؟ تیم‌ملی شانس صعود به جام‌جهانی را دارد.
کد خبر: ۵۳۲۴۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱ 02 December 2017
به گزارش تابناک : مهرداد میناوند در رابطه با قرعه تیم‌ملی فوتبال ایران در جام جهانی اظهار داشت: بازی‌ها سخت است و باید خوب برای این بازی‌ها آماده‌شویم تا با تمام قوا در این بازی‌ها حضور پیدا کنیم.

وی در مورد اینکه ایا می‌توان شانسی برای صعود ایران قائل شویم،تصریح کرد: چرا باید نا امید باشیم؟ ما برای صعود شانس داریم و نا امید نیستیم. تنها موضوعی که باید به آن اشاره کنیم این است که برای تقابل با تیم‌های قدرتمندی آماده شویم.

پیشکسوت فوتبال ایران اضافه کرد: فدراسیون فوتبال ایران فدراسیون نداری نیست. باید از الان که حریفان‌مان را شناختیم برای این بازی‌ها آماده‌ شویم و با حریفانی مانند رقبای‌مان در جام جهانی بازی دوستانه برگزار کنیم و این بازی‌ها را شبیه سازی کنیم.

وی تصریح کرد: هر سه حریف ما بازیکنان قدرتمندی هستند و باید تاکتیکی بازی می‌کنند اما ما هم می‌توانیم عملکرد خوبی برابر آنها داشته باشیم.

میناوند گفت: نباید نا امید باشیم الان در تیم ملی ما در هر پست سه بازیکن آماده حضور دارند و واقعا تیم خوبی داریم. قبل بازی با آرژانتین در جام جهانی قبلی هم همه همین را می‌گفتند اما دیدید که در دقیقه 3+90 گل خوردیم و داور پنالتی ما را نگرفت. ما تیم دست‌و‌پا بسته‌ای نیستیم.





منبع : میزان 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار