کریم باقری در حاشیه دیدار دوستانه تیم ملی دهه نود و رسانه ورزش گفت: بر اساس قرعه کشی جام جهانی، با سه تیم مطرح در دنیا همگروه شده ایم، اسپانیا و پرتغال تیم های شناخته شده در دنیا هستند و خوشحالم از اینکه بازیکنان ما می توانند با این دو تیم بازی کنند و از آنها تجربیات بالایی به دست آورند.
کد خبر: ۵۳۳۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸ 03 December 2017
به گزارش تابناک : وی در ادامه خاطرنشان کرد: گفته می شود مراکش یک حریف آسان برای ما است اما با این صحبت موافق نیستم، زیرا مراکش هم با قدرت به جام جهانی خواهد آمد و قطعا نمی خواهد یک تیم از پیش بازنده باشند.
 
باقری یادآور شد: متاسفانه این روزها صحبت های خوبی در خصوص فوتبال شنیده نمی شود. اختلافی که بین فدراسیون و کی‌روش به وجود آمده می تواند به تیم ملی ما ضربه بدی بزند. همه باید برای موفقیت تیم ملی همدل باشیم تا بتوانیم حضوری پرقدرت در جام جهانی داشته و بازی های خوبی از خود به نمایش بگذاریم.
 
کاپیتان پیشین تیم ملی ادامه داد: دلیل این اختلافات را کامل نمی دانم اما معتقدم در این مقطع این بدترین اتفاق است که برای فوتبال ما رخ داده، پس باید این مسائل را کنار گذاشته و تنها به موفقیت تیم ملی فکر کنیم.
 
مدافع پیشین تیم ملی در ادامه گفت: با شناختی که از رئیس فدراسیون فوتبال دارم می دانم هر چه زودتر این مشکل را با جلساتی که با کی‌روش برگزار می کند برطرف خواهد کرد، زیرا او هم می داند این اتفاقات ناخوشایند جز ضربه زدن به فوتبال هیچ پوئن مثبتی برای ما نخواهد داشت.
 
باقری در پایان خاطرنشان کرد: یادمان باشد ۸۰ میلیون ایرانی منتظر حضور تیم ملی در جام جهانی هستند و یکی از دلخوشی های آنها این است که ایران بتواند حتی اگر به دور بعد هم صعود نکرد، در جام جهانی بازی های زیبایی از خود به نمایش گذاشته و دل مردم ایران را شاد کند.






منبع : روزنو 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار