با قطعی شدن جذب سه بازیکن به استقلال، سه بازیکن نیز باید از این تیم جدا شوند.
کد خبر: ۵۳۳۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸ 03 December 2017
به گزارش تابناک : تیم فوتبال استقلال روز چهارشنبه میزبان تیم سپاهان اصفهان است. دیدار با سپاهان آخرین بازی آبی‌های پایتخت در چارچوب نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر محسوب می‌شود. بعد از این بازی وارد تعطیلات نیم فصل می‌شویم و همین مساله موجب گمانه‌زنی‌های زیادی درباره فهرست خروجی آبی‌های پایتخت شده است.
فهرست استقلالی‌ها در حال‌ حاضر پر است و هیچ جای خالی ندارند. آن‌ها همچنین به دنبال جذب یک مهاجم جاماکایی هستند و قرار است بهنام برزای و محسن کریمی هم به فهرست‌شان ‌اضافه شود.
به ‌این‌ ترتیب حداقل سه نفر باید از فهرست استقلال خارج شوند. این سه نفر مجتبی جباری، یعقوب کریمی و حسن بیت سعید هستند. مجتبی جباری بعد از اختلافات شدید با سید رضا افتخاری و مصاحبه علیه مدیرعامل آبی‌های پایتخت خروجش از استقلال قطعی شده است و در حالی که گفته می‌شد عده‌ای می‌خواهند برای بازگشت او به استقلال پا در میانی کنند، اما جدایی او قطعی به نظر می‌رسد.
نفر بعدی که خروجش از استقلال تقریبا قطعی است، یعقوب کریمی است. کریمی با وجود تغییر سرمربی شانسی برای بازی کردن را پیدا نکرده است و حتی در بازی قبلی استقلال هم در جمع ۱۸ نفر هم قرار نداشت. اوج بی‌اعتمادی شفر به او زمانی رخ داد که زکی‌پور نمی‌توانست برای استقلال به میدان برود ولی شفر ترجیح داد که نورافکن را در سمت چپ استقلال به میدان بفرست.
نفر سومی که احتمالا از استقلال جدا خواهد شد، حسن بیت سعید است. این بازیکن خوزستانی که به مانند نفرات قبلی شماره "هفت ” استقلال چندان برایش خوش یمن نبود، بعد از داربی پایتخت که با شکست استقلال همراه شد، با شفر دچار اختلاف شدیدی شد. او بعد از داربی به شفر گفت‌ که می‌خواهد از استقلال جدا شود و شفر در پاسخ به او گفت‌  که به تصمیمش احترام می‌گذارد و بهتر است درباره این مساله با باشگاه استقلال صحبت کند.
کلیت نقل‌ و انتقالات استقلالی‌ها در نیم فصل همین است و اگر قرار باشد آبی‌های پایتخت بازیکن دیگری را جذب کنند مجبور هستند نفرات دیگری را از فهرست خود خارج کنند.





منبع : پرسپولیس نیوز 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار