رضا درویش گفت:‌ هیات مدیره باشگاه سایپا از علی دایی و دیگر مربیان تیم حمایت می‌کند.
کد خبر: ۵۳۴۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵ 05 December 2017
به گزارش تابناک : رضا درویش درباره نتایج سینوسی تیم سایپا در این فصل و امتیازات با ارزشی که از دست داده، گفت: «ما در این فصل اسیر اشتباهات تاثیرگذار داوری شده‌ایم و حتی در بازی‌هایی که برنده هم بودیم، داوران ما را از سوت‌های غلط‌شان بی‌نصیب نگذاشتند و باعث شدند تا در بازی‌های بعدی با ترکیب کامل نتوانیم به میدان برویم.»
وی ادامه داد: «ما در بازی با سیاه‌جامگان روی اعتراض به حق علی دایی شاهد اخراج وی بودیم و همچنین دو بازیکن موثر تیم‌مان علی قلی‌زاده و محمدرضا سلیمانی را با کارت قرمز از رسیدن به دیدار با گسترش فولاد محروم کرد. 4 بازیکن تیم‌مان هم که عمل جراحی کرده‌اند و نمی‌توانند مدتی در کنار تیم باشند. وقتی تیم ما 6 محروم دارد و سرمربی هم نمی تواند از کنار زمین شاگردانش را هدایت کند، نباید انتظار داشت نمایش خوبی را شاهد باشیم و در نتیجه 3 امتیاز حساس را از دست دادیم. متاسفانه ما از این امتیازات که داوران از ما گرفتند، کم از دست نداده‌ایم و نمی‌دانیم چگونه حق‌هایی که به خاطرات پیوسته را پس بگیریم.»
او با اشاره به این موضوع که باید تنبیهات سخت‌تری برای داوران در نظر گرفته شود، تصریح کرد:‌«همان‌طور که ما در بسیاری بازی با اخراج بازیکنان و مربیان‌مان برای بازی‌های بعدی متضرر می‌شویم، این انتظار را هم داریم که آن دسته از داورانی که با سوت‌های نادرست‌شان باعث هدر رفتن امتیازات حساس تیم‌ها می‌شوند، از سوی کمیته داوران با محرومیت مواجه شوند تا دقت دیگر داوران و خود آنها بالاتر برود و تیم‌ها تلاش‌شان را از دست رفته نبینند. متاسفانه داوران ما را به ستوه درآورده‌اند و خواسته‌مان این است که با خاطیان برخورد شود.»
مدیرعامل باشگاه سایپا در مورد اینکه با وجود اشتباهات سهوی داوران می‌توان انتظار داشت سایپا در این فصل در میان مدعیان بالای جدول قرار گیرد، اظهارکرد: «ما هم به این نتیجه رسیدیم که قضاوت‌های داوران تمام شدنی نیست و به همین خاطر منتظریم تا علی دایی فهرست بازیکنان مورد نیازش را در نقل‌وانتقالات نیم فصل اعلام کند تا با جذب آنها تیم را به خوبی تقویت کنیم و در ادامه رقابت‌ها با کمبود مهره تاثیرگذار مواجه نشویم. سایپا یکی از جوان‌ترین تیم‌های لیگ است و در این فصل ریسک زیادی را متحمل شده ولی در آینده بازیکنان موثری را همچون معدی ترابی به فوتبال ایران معرفی خواهیم کرد.»
او در مورد اینکه مهدی ترابی تا چه زمانی با سایپا قرارداد دارد و در این تیم می‌ماند، بیان کرد: «هدف ما کمک به آینده ترابی است و دوست داریم که او در باشگاهی به فوتبالش ادامه دهد که سال‌ها در تیم ملی باقی بماند. ترابی تا پایان سال آینده با ما قرارداد دارد و به طور حتم اگر پیشنهاد قابل توجه داخلی یا خارجی داشته باشیم، او را می‌فروشیم.»
درویش درباره اینکه نتایج علی دایی با سایپا او را در زمره مربیانی قرار داده که احتمال جدایی‌شان در نیم‌فصل وجود دارد، عنوان کرد: «به هیچ‌وجه قصد نداریم تغییری در کادرفنی تیم سایپا ایجاد کنیم. هیات مدیره از علی دایی و دیگر مربیان تیم حمایت می‌کند. ما در این فصل اگر با اشتباهات داوری مواجه نمی‌شدیم، شک نکنید که الان چند رده در جدول بالاتر قرار گرفته بودیم.»
وی در خصوص دیدار این هفته تیمش برابر پیکان اظهارداشت: «به طور حتم دربی خودروسازان مسابقه زیبا و تماشایی خواهد بود. هر دو تیم بازی هجومی و تماشاگرپسندی را ارائه می‌کنند و ما در این بازی مهم باید 3 امتیاز را بگیریم تا از کورس تیم‌های مدعی عقب نیفتیم. امیدوارم که در این بازی از ناحیه داوری اشتباه تاثیرگذاری برای 2 تیم انجام نشود تا تیم برنده با شایستگی به حقش برسد. سوت‌های غلط داوران باعث شده تا بازیکنان ما با این تصور به زمین بروند که در هر مسابقه امکان دارد داور نگذارد آنها به آنچه برایش زحمت کشیده‌اند، برسند.»
او درباره اینکه سایپا چقدر به ورزشگاه دستگردی محل برگزاری دیدارهایش در لیگ برتر بدهکار است، عنوان کرد: نبدهی ما آن‌قدر زیاد نیست که بخواهد برای‌مان دردسرساز شود. از دو سال پیش قرار بر این شد که سازمان لیگ به صورت تهاتری هزینه بازی‌های ما در ورزشگاه دستگردی را پرداخت کند و الان هم بعید می دانم مبلغ بدهی خیلی بالا رفته باشد چون صحبتی از سوی مسئولان این ورزشگاه مطرح نشده است.»





منبع : آنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار